• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Kan inte din pojkvän kolla upp om han är ledig,dom borde ju ha lite planerat fast detta e ju först om ca ett år...detta va svårt!!
    Jag vet inte de e ju jättesvårt när man inte kan spika datum !!

Men va skönt att allt va bra annars

• _Sommarbrud_

Jag fyller 22 ca två månader efter vi gift oss och han är 24 då..

När gifter du dig,vilket datum?
    Hur gammal är du? Bor?

• Blåklinten

I så fall fyller 22 nu i sept min sambo fyller 25 i dec vi gifter oss 2e juli nästa år .
    Vi bor i Dalsland i en liten ort som heter Ed.

Själv då ???

• Bride2B..

Blåklinten: Vi har äntligen spikat ett datum... eller han har snarare gjort det och jag e me på det.. det blev den 27:e augusti 2005... På helgen ska vi skriva gästlista för att se hur mycket pengar som kommer gå åt o sedan ska vi kolla kyrka och lokal så jag under hans nästa gång i Stockholm kan boka in allt typ kyrka, lokal m.m

_sommarbrud_: Vet inte vem du menade riktigt men jag kan la svara ja me...
    Som du säkert läste här ovan så ska vi gifta oss den 27:e augusti 2005...
    Jag är 19,7 år idag och han är 19 år om 1 månad (14:e augusti). Tills bröllopet kommer jag att vara 20,8 och han nyligen fyllda 20...
    Vi bor i Göteborg...!

Hur är det med dig själv?? när ska du gifta dig?? vart..?? när..??

/Julia

• _Sommarbrud_

Blåklinten:

Sorry! Tänkte inte på att skriva sign..Var så trött när jag skrev inlägget..:S

Det var eg menat till Bride2be men det gör ju inget att du svarade åxå..Kul att veta alla andras åldrar å så åxå ju..

• _Sommarbrud_

Bride2B:

Okej..

Jag ska gifta mig (om dom har nån tid då,ska ringa kyrkan imorrn) den 26 aug å isf i Taxinge Kyrka..

• Bride2B..

Blir det i år eller??? vart ligger Taxinge kyrka??

• Blåklinten

Bride2Be : Va roligt för er GRATIS

Vi har inte planerat så mycke mer e vid bygget hela dagarna men vi får kolla lokal nån da o boka kyrkan snart så de e gjort !!!
    Har ni bestämt nåt mer tema etc ??

• Blåklinten

GRATTIS skulle de ju va förstås

Svar på tråden Young bride seeks... ;)