Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Kan inte din pojkvän kolla upp om han är ledig,dom borde ju ha lite planerat fast detta e ju först om ca ett år...detta va svårt!!
Jag vet inte de e ju jättesvårt när man inte kan spika datum !!
Men va skönt att allt va bra annars
Jag fyller 22 ca två månader efter vi gift oss och han är 24 då..
När gifter du dig,vilket datum?
Hur gammal är du? Bor?
Menar du mig ???
I så fall fyller 22 nu i sept min sambo fyller 25 i dec vi gifter oss 2e juli nästa år .
Vi bor i Dalsland i en liten ort som heter Ed.
Själv då ???
Blåklinten: Vi har äntligen spikat ett datum... eller han har snarare gjort det och jag e me på det.. det blev den 27:e augusti 2005... På helgen ska vi skriva gästlista för att se hur mycket pengar som kommer gå åt o sedan ska vi kolla kyrka och lokal så jag under hans nästa gång i Stockholm kan boka in allt typ kyrka, lokal m.m
_sommarbrud_: Vet inte vem du menade riktigt men jag kan la svara ja me...
Som du säkert läste här ovan så ska vi gifta oss den 27:e augusti 2005...
Jag är 19,7 år idag och han är 19 år om 1 månad (14:e augusti). Tills bröllopet kommer jag att vara 20,8 och han nyligen fyllda 20...
Vi bor i Göteborg...!
Hur är det med dig själv?? när ska du gifta dig?? vart..?? när..??
/Julia
Blåklinten:
Sorry! Tänkte inte på att skriva sign..Var så trött när jag skrev inlägget..:S
Det var eg menat till Bride2be men det gör ju inget att du svarade åxå..Kul att veta alla andras åldrar å så åxå ju..
Bride2B:
Okej..
Jag ska gifta mig (om dom har nån tid då,ska ringa kyrkan imorrn) den 26 aug å isf i Taxinge Kyrka..
Blir det i år eller??? vart ligger Taxinge kyrka??
Bride2Be : Va roligt för er GRATIS
Vi har inte planerat så mycke mer e vid bygget hela dagarna men vi får kolla lokal nån da o boka kyrkan snart så de e gjort !!!
Har ni bestämt nåt mer tema etc ??
GRATTIS skulle de ju va förstås