• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Jodå de går allt frammåt ha fått dit köket typ allt golv e lagt men de e mycke kvar som tex spackling slipning målning osv....om du vill får du kika förbi nån da vi e där när de står en svart bmw utanför

• agustibrud

Jag hade en mardröm häromnatten. jag drömde att prästen ringer till oss och säger jaha då ses vi imorgon då, va, sa jag det är ju 21 aug och inte 21 juli. nej nej det går inte att ändra på sa hon. jag skyndade mig att ringa runt till alla inbjudna, min svägerska var i spanien för där är hon nu, min frisörska var uppe i norrland och det stämmer hon har semester, hon som gjorde buketten hann inte beställa blommorna jag ville ha så det blev en bukett med maskrosor. så det slutade med att jag stod på läktaren i kyrkan och försökte göra mig så fin jag kunde både med hår och allt, helt ensam var jag, jag fick be min sambo att de skulle spela många låtar innan jag var klar. Gissa om jag vaknade kallsvettig men ändå lycklig över att det bara varit en mardröm

• Fyra

blåklinten: Jag bor i Lerum strax utanför Göteborg

• agustibrud

blåklinten, va kul, det kanske jag gör!.
    FYRA som jag nyss skrev så börjar nerverna att spela mig ett spratt iallafall i sömnen.

• agustibrud

FYRA!
    hur länge har du och din blivande varit ihop? Jag och min sambo har varit ihop i 12 år och firar 10 årig förlovningsdag två dagar före bröllopet. Vi har två underbara gossar på 6 och 4 år. jag är 28 han är 30.

• Blåklinten

Jag har också drömt om att bröllopet blev helt annorlunda än jag ville ha de flera gånger fula klänningar inga gäster mm börjar man redan bli lite nojig

• agustibrud

oj och du som har ett år kvar att bli nojig på..

• Blåklinten

Ja jag vet hur ska man då känna sig när de e typ en månad kvar men när jag e vaken känns de lugnt ska boka kyrka i morrn tänkte jag

• agustibrud

Ska ni gifta er i Eds kyrka? Blir det Baldersnäs sedan eller funderar ni fortfarande på lokal? Igår kunde jag inte somna var i och för sig orolig inför den kommande möhippan men idag ska jag nog sova lungt

• agustibrud

Blåklinten
    Har ni berättat att ni ska gifta er eller blir det en överaskning senare för alla?

Svar på tråden Young bride seeks... ;)