• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

ska ta och sova nu lite så man kan stå på benen på jobbet imorgon... man får ju ändå inte sätta sig ner på 7 timmar *pustar rejält* ha det gott gullis... vi hörs imon eller nått.. nattis o kramis /J :P

• Fyra

Då får du sova så gott! Tittar kanske förbi en sväng imorgon. Natti natti på dig gumman *kramar* /T

• twinkle

är man ung när man är 23?

• Gift Anna

twinkle,hyfsat ung tycker jag. Vet dock par som gift sig när de vart 18-19 och det tycker jag är ungt, men ser inget fel i det för har man hittat rätt är det onödigt att vänta! :D
    I de kristna kretsarna som vi rör oss i är det snarare en regel än undantag att man gifter sig unga ,det vill säga oftast under 25 år.

Vi var 20 resp. 21 när vi gifte oss, skulle dock fylla 21 resap. 22 senare det året.
    Måste dock erkänna att jag kände mig ung när jag började hänga på BT, så det är bara trevligt att det finns fler unga som går i giftastankar.

• twinkle

vi rör oss också i kristna kretsar och är engagerade i frikyrkan...det kanske är därför man börjar tvivla på om 23 är ungt :) många av mina vänner gifte sig när de var 19-20.

• Blåklinten

twinkel : 23 är ungt...jag kommer fylla 23 de året vi gifter oss

• agustibrud

Här kommer en som inte är så ung isåfall jag är 28 men känner mig inte en dag över 25

• Blåklinten

De e ju härligt
    Jag känner mig äldre än vad jag e men de e väll för att vi bygger hus o gör en massa mer vuxensaker än vad våra andra kompisar gör...

• Bride2B..

"Twinkle" och "Gift Anna"..... Jag tycker ni båda var/är unga.... jag håller med om att det är mer och mer som gifter sig tidigt nu för tiden. Jag är en av de och jag har en annan kompis, "fyra", som också ska gifta sig snart. Själv är jag idag 19 år (20 den 25:e december) och han 18 år (19 den 14:e augusti). Vi gifter oss nästa år och vi kommer vara han; 20 år och 2 veckor, jag; 20 år och ca 7-9 månader. man får bara hoppas på det bästa :) tycker också att det är onödigt att vänta när man ändå är säker på sin sak och att det alltid kommer vara "vi/ni"..

För augustibrud och blåklinten vill jag säga... superbra för er... man kanske är gammal i hjärnan men inte själs mässigt, alltså i sinnet. Vi tjejer är jätte intelligenta och tänker alltid på steget före till skillnad från killarna.. därför kan det kännas i huvudet iband att man är riktigt gammal fastän man kanske är bara barnet

• Blåklinten

Bride2B: Jag tycker man för det mesta agerar väldigt vuxet eller tänker lite mer vuxet än killarna i vår egen ålder men kan fortfarande vara så gammal man är...om ni förstår vad jag menar

Svar på tråden Young bride seeks... ;)