Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Ja det blir i Eds kyrka den är väldigt fin tycker jag, vi har nog bestämt oss för Baldersnäs om det fortfarande är ledigt måste dit en sväng och kolla möjligheterna för lokalen bara med tanke på cateringen
Vem ska ni hyra in som fixar maten?
Alla har varit så nyfikna på när vi ska gifta oss så dom flesta vet nog redan...vi har varit tvugna att berätta för en del för att se om dom kan hjälpa till med vissa saker.
Förstår att de känns lite nervöst man går nog på helspänn hela tiden men de e väll lite så de ska va
Vet inte ännu men ska prsta med Stig Edman han ska visst både va duktig och billig sen ska jag kolla med ett par i Långed och kanske kolla med restaurangskolan i Bengtsfors
Ok nu ska jag ta & knyta mig, vi ska till sommarstugan och fiska o bada med barnen imorgon. natti
Trevligt...vi får nog fortsätta med vårt hus natti natti
Vad trevligt att alla har kul här inne... Fyra... vi kommer ha det super najsigt på lördag när vi ska ut på stan och kolla massa bröllops saker... äntligen har man någon att dela detta med... Det är kul att våra fästmän känner varandra me... jag ser en början på en låång och fiiin vänskap... *kramar om*
Ja, jag ser fram emot lördagen :) Sedan får vi laga till något gott att äta. Vi kommer att få jättetrevligt. Undrar om våra fästmän ochså pratat ihop sig? *skratt*
aa men det måste de ha gjort tror jag... för "R" sa till mig att han o "M" satt och pratade på tåget... "M" kanske berättade om vår situation och att vi skulle gifta oss nästa år och kanske därför började "R" prata om att ta förhållandet yttligare ett steg! eller vad säger du? kan det vara möjligt?
Har du pratat med R? Vad han sa idag så hade de inte pratat så mycket med varandra nu på tåget upp iaf. Hade varit roligt om de också planerade lite :) Fast det blir kanske bara pannkaka då *skratt*