• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Ja de finns en massa tid men de e ganska lätt man känner de på sig när man hittat rätt....

• _Sommarbrud_

Bride2B:

Ja..det e lite långt..Det exakta datumet är 27 aug..

• Bride2B..

Blåklinten... hehe aa det gör man säkert... jag vill få kläm på att boka lokal o kyrka först o sedan är det inbjudingskorten som e viktigast... resten ordnar sig som man säger... :D

_sommarbrud_... allvarligt, 27:e augusti??? vi ska också ha det den 27:e... samma datum :D f*n va kul, annorlunda stad bara :P

Kramis

• Blåklinten

Ja de e ju viktigast men när man ändå satt vid datorn o ladda hem musik så va de lika bra o ladda hem låtar o marcher te bröllopet me

• _Sommarbrud_

Bride2B:
    Näe? Va coolt..
    Vi ville eg ha den 26:e, men dom hade inte vigslar på fredagar sa hon jag pratade med så..Då fick det bli den 27:e..

• Blåklinten

Bride2B: Har ni bestämt inbjudningskort då ??

• Bride2B..

_sommarbrud_... fan va kul.. min pojkvän muckar från llumpen den 26:e augusti så vi satte det den 27:e... :D

Blåklinten... jag har bestämt mig för at göra egna... ska bara ta reda på hur mycket det kostar att trycka.... Jag vet exakt hur jag vill ha de, alltså vilket material... har sett allt i panduro, en affär här i göteborg.. de har stort sortiment, jag var där i onsdags och blev fäst vid några förslag och delar av deras sortiment... nu gäller det bara att hitta snygga o matchande kuvert... jag vill göra de själv men jag måste ha papper till de som e fint också... Jag vill inte ha samma material på kuverten som inbjudan... durå??

• Blåklinten

Bride2B: Vi har kollat ut i Calligraphen katalogen o hittat en sort som vi fastnade för men om de går o göra egna billigare kanske man skulle ta en sväng te Gbg o kika....

Vi har en liten affär utanför Ed (Bäckefors) som säljer en massa papper o fina kuvert där jag har varit o köpt guld o silver papper, jätte fina !!!

• Bride2B..

MM jag kan varmt rekomendera det alltså.... vi kan ju träffas kanske o yta förslag o så när du väl e här... :) skulle vara kul o lära känna lilla kajsa på den "nivån" också... *ler* du kan ge mig tips och åsikter o jag dsamma.... vad tycker du??

• Blåklinten

Ja de vore verkligen jätteskoj
    Så får du visa mig runt i te alla bröllopsaffärer

Svar på tråden Young bride seeks... ;)