• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

Hehe vad gullig du e..... Färg teman vet jag att det ska vara Vitt, Rött (mörk/vin) och Guld.... har du något tema??

• Blåklinten

Japp jag valde vitt o silver o han guld så de blev de vitt,silver, guld.

Hoppas de blir bra...

• Bride2B..

Hehe aa det hoppas jag med.... har du kollat tårta och blommor och så??

• Blåklinten

Ja spanat lite blommor iaf tårta vet vi kanske hur vi vill att den ska se ut men inte smaka...själv då ???

• Bride2B..

aa typ likadant för mig e d.... jag har massa blommor att välja mellan... jag vet i alal fall att jag vill ha med vita callor och mörkröda rosor och sedan massa grönt... det ska inte heller vara format till en boll för det tycket jag är lite mindre fint... jag vill ha något i denna formen

www.bernzonsblommor.nu/view_image.asp&p2=Vitt%20&%20rött%20i%20en%20nätt%20droppe&p3=Vita%20callor%20och%20röda%20rosor,%20vita%20lisiatnhus

jag hoppas den funkar nu..... som sagt en sån bukett fill jag ha vast utan de stora vita blommorna och så ska det vara mer mörkare rosor och mer callor. Speciellt i "droppen"...
    Tårta har vi inte smakat eller så men jag har kollat på massa bilder på olika tårtor... det är en choklad tårta (www.chocolateweddingcakes.co.uk/First_Page/Dark_Choc_Curls/RRDC/rrdc.html)som jag är väldigt förtjust i men mamma säger att i bröllop ska allt vara vitt och inte mörk, alltså tårtan menade hon. det fanns ju en bild på den i vitt chocklad (
    www.chocolateweddingcakes.co.uk/First_Page/White_Choc_Curls/RRWC/rrwc.html
    )också men jag vet inte riktigt... Jag vill inte ha någon annan detalj på toppen förrutom brudparet och så vill jag itne ha så mycket rosor på tårtan för jag tycker att det döljer en stor del av den... jag har ett par jag gillar... men ingen jag gått och frågat om. Jag vet inte hur mycket det skulle kosta eller så...

vad tycker du...?

• Blåklinten

Jag tyckte dom va jättefina båda 2 verkligen !!!!
    Jag ska också ha vita kallor o kanske liljor och grönt i min bukett men hur den ska va formad vet jag inte ännu.

Har du tänkt på in/ut gångs march de har vi faktiskt bestämt o vi tyckte precis samma så de va väldigt lätt

Måste sova nu ska ut på en liten resa me en kompis i morrn men jag kommer säkert va här i morrn kväll me
    Kram & gonatt /Kajsa

• Bride2B..

Vad är det man ska tänka på in/ut marchen?? sov gott... syns imon kram Julia

• Blåklinten

Jag vet inte men vi ska ta en långsammare in Canon in D (violin) och ut ska vi ta Drotningholmsmusiken som är lite snabbare och väldigt "glad"

• _Sommarbrud_

Bride2B:

Näe,nästa år..Taxinge ligger typ 6 mil söder om Sthlm..

• Bride2B..

Blåklinten: Oj sånt har jag inte ens tänkt på, men jag tror jag har tid än så länge... :P

_sommarbrud_: oj vad lååångt ifrån göteborg d e... :)

vad är det exakta datumet???

Svar på tråden Young bride seeks... ;)