• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • annizzen

Har idag bokat tid och plats för vårt bröllop i augusti 2005.

Jag kommer att vara 23 och han 27. Längtar redan!

• Blåklinten

Bride2B : Tråkit att höra hoppas du kommer få genomföra allt detta som du planerat för det är INTE LITE saker !!
    Du får prata med honom när han kommer hem nästa gång, håller verkligen tummarna för dig !!!!!!

Får själv börja planera på allvar nu när vi säkrat ett datum från ett annant bröllop så nu har jag frågat mina 3 tärnor börjat skissa på klänning till dom och beställt en tiara från ebey .

• rosen82

Hej jag heter Maria är 22 år och ska gifta mig med min kille i aug- 05.. Skulle gärna vilja ha lite ideér och hjälper till med något om jag kan kram..

• Bride2B..

Blåklinten: Tack för de snälla orden du skrivit till mig.. skönt att kunna dela med sig till någon eftersom han inte vill berätta för någon riktigt än.
    Jag har också beställt en sak från Ebay fast inget till bröllopet. Men jag har ingen aning om hur betalningen ska gå till. Har du handlat där förut...? vet du hur man gör? Jag vill helst inte skaffa det där "paypal" kontot eftersom jag är rädd att lurenderier kommer förekomma som att någon får tag på mina uppgifter och helt plötsligt försvinner pengar m.m från mitt konto.
    Hur kommer du göra? /Julia

• Blåklinten

Bride2B :Förstår att du känner dig frustrerad ni har ju ändå vait förlovade ett bra tag och förlovning ska ju leda till bröllop är ju meningen !!!

Ja du de va en bra fråga...jag tror vi använde paypal vi har handlatdär en del och aldrig blivit lurade men de bästa e ju om man läser om säljaren det som andra köpare skrivit.
    Ska höra med min sambo sen när han kommer hem han e lite mer kunnig på de...nu kommer han..man är försäkrad upp till 500 dollar (5000 så allt upp till den summan ska man kunna betala utan att behöva oroa sig /Kajsa

• Bride2B..

Tack snälla söta kajsa!! Jag ska då anmäla mig för paypal. Hur sker betalningen till vid den då? ska man ange bankkort nummer då summan dras därifrån eller?
    Jag är lite orolig över mitt och min pojkvän förhållande. Imorgon så kommer han hem och jag har en äcklig magkänsla. Denna veckan har varit jätte lång och jag har pinats så mycket. Nästa gång blir han borta i 3-4 veckor, ännu värre. Det kommer bara bli värre och värre. Borta kommer han vara i sammanlagt 15 månader alltså den 26:e augusti 2005 så slutar han. Jag bara längtar dit. Bröllopet (om den nu blir något :() kommer jag få bestämma helt själv, lite trist faktiskt... :?

Men en sak är säker... det är väldigt skönt att ha folk här som kan "stötta" dig.. :) Vart bor du kajsa? Kram Julia

• Blåklinten

Hej !! Ja man anger kortnumret, det ska inte vara någon fara men ett tips är att om man ska köpa något dyrare är att kolla så att försäljaren sålt liknande saker tidigare för då e dom seriösa.

Jag förstår verkligen din oro . Men det kanske kan vara så att han känner sig osäker för att ni träffas/ pratar sällan.
    Hoppas han kan ge dig ett klart besked nu när han e hemma så du slipper gå och grubbla för det är de värsta som finns.
    Får hoppas på det bästa.

Ja det är lite trist att behöva bestämma allt sånt själv det är ju något man ska göra tillsammans i gentligen.
    Men det är samma här de e bara jag som börjat planera ännu men min sambo tar större del av huset i stället tills det är klart.

Jag bor i Dalsland Ed heter de 17 mil norr om Gbg, ca 7 mil från Grebbestad innåt i landet.

• Bride2B..

Jag ska ta och kolla det på ebay... tack så mycket för svaret...

Anledningen till att vi inte träffas så mycket är inte pga mig utan honom. Han är inne i lumpen nu förstår du, han tjänstgör i stockholm ute på vaxholm...
    Han började nu den 21:a Juni och slutar då 26:e augusti 2005. För varje vecka som går tar det längre tid för honom att komma hem. Först var det efter 3 dagar, sedan var det efter 5 dagar gånger 2, nu har han varit borta i 10 dagar (1,5 vecka) och nästa gång blir han borta mellan 3-4 veckor. Jätte jobbigt med andra ord. Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?? när ska ni gifta er? /Julia

Svar på tråden Young bride seeks... ;)