• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Samma här jag gillar att fixa o speciellt dom där detaljerna.
    Ska ni ha någon dekoration på borden i festlokalen??

• Bride2B..

augustibrud är det uddevalla du bor i?

• agustibrud

bride2be har du somnat, gäsp...

• Blåklinten

De e ju bra med någon bil med tak i fall de skulle regna och om man ska åka någon längre sträcka kanske frisyren förstörs.

Får hålla ögona öppna

• agustibrud

Nej, men jag gick i Uddevalla när jag gick i gymnasiet så jag känner till den stan ganska bra. varför trodde du det

• Bride2B..

nää för att du skrev om något man kunde köpa där så jag tänkte bara... Min pappa och andra halva av familjen bor i uddevalla sedan snart 1 år tillbaka

• agustibrud

Vi ska dekorera väldigt sparsamt på borden, det kommer att vara små glashållare till värmeljus i klungor om tre st som det ligger murgrönblad runt om som bildar en form. sen ska vi ha självservering när det gäller vin o öl så det måste ju få plats, vi har lånat ihop glaskaraffer som vi häller upp vinet i från bag-in-box, det blir mer enhetligt med glaskaraffer än massa flaskor, mer jobb till hjälpredorna ioch för sig som måste fylla på ofta. hoppas att det går bra ändå

• agustibrud

bride2be ok vi har ganska nära till Uddevalla så det är oftast dit jag åker

• agustibrud

Uddevalla är en fin stad tycker jag. Var i gbg bodde du nånstans?

• Blåklinten

Ja vi ska inte häller ha så mycke dekornation..ska ha silverduk ska bil kul o se den när den är tryckt sen blir de väll lite värmeljus eller ljus av något slag o nån blomma kanske.

Smart me karaffer o bag in box !!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;)