Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Samma här jag gillar att fixa o speciellt dom där detaljerna.
Ska ni ha någon dekoration på borden i festlokalen??
augustibrud är det uddevalla du bor i?
bride2be har du somnat, gäsp...
De e ju bra med någon bil med tak i fall de skulle regna och om man ska åka någon längre sträcka kanske frisyren förstörs.
Får hålla ögona öppna
Nej, men jag gick i Uddevalla när jag gick i gymnasiet så jag känner till den stan ganska bra. varför trodde du det
nää för att du skrev om något man kunde köpa där så jag tänkte bara... Min pappa och andra halva av familjen bor i uddevalla sedan snart 1 år tillbaka
Vi ska dekorera väldigt sparsamt på borden, det kommer att vara små glashållare till värmeljus i klungor om tre st som det ligger murgrönblad runt om som bildar en form. sen ska vi ha självservering när det gäller vin o öl så det måste ju få plats, vi har lånat ihop glaskaraffer som vi häller upp vinet i från bag-in-box, det blir mer enhetligt med glaskaraffer än massa flaskor, mer jobb till hjälpredorna ioch för sig som måste fylla på ofta. hoppas att det går bra ändå
bride2be ok vi har ganska nära till Uddevalla så det är oftast dit jag åker
Uddevalla är en fin stad tycker jag. Var i gbg bodde du nånstans?
Ja vi ska inte häller ha så mycke dekornation..ska ha silverduk ska bil kul o se den när den är tryckt sen blir de väll lite värmeljus eller ljus av något slag o nån blomma kanske.
Smart me karaffer o bag in box !!!