Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Jag valde limegrönt som färgtema, alla andra tycker jag ska ha vinrött så jag ville ha nåt anorlunda. Min stora tärna ska ha en olivgrön klänning med limegrön scarf, vet inte hur det låter men det var jättefint på henne, hon är lång o blond så det blev super.
Vuxna tärna menade jag hon är lång o smal. det blev felformulerat
Tack för tipset..man vill ju inte bli missnöjd med blommorna, jag är inte släkt med dom på handelsträdgårn.
Man kan nog fixa mer själv än vad man tror och det blir ju oftast billigare..och så är de kul me
hej igen usch det var inte meningen att klaga på våra lokala blomsterhandlare, har ju inte hört någon som varit missnöjd eller så, jag tror bara att den andre i m-rud har mer fantasi som jag vill ha, ber om ursäkt
Vi ska ha guld, silver och vitt som färgtema !!
Klänningar te tärnor har jag inte tänkt på ännu faktiskt.
Bride2be var har du tagit vägen
hur gamla är dina tärnor barn eller vuxna?
Jag kan tänka mig att dom har större erfarenhet av buskar, träd och krukväxter...kan kolla me någon som köpt av dom
Har dåligt samvete blomsterhandlarna är säkert jättebra!
Dom visar iallafall ingen inspiration när man ska köpa blommor, nej nu klagar jag igen, kan vi prata om nåt annat?