Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Jag tycker inte häller ålder spelar någon roll...bara man vet med sig själv att det är rätt så man inte gör det för någon annan !!!!
Den har breda halterneckband, livet har glaspärlor och så har den ett litet släp storlek 38 men den kan både sys ut och in den var rätt stor i storleken alla klänningar är rätt så tilltagna i sömsmån
Den var ganska billig den hade kostat 7000 men jag fick den på rea för att affären skulle få in 2005 års modeller så 3500 att köpa,överkomligt tyckte jag, fast igentligen hade jag velat hyra vet ej var jag ska göra av den efter!!
Skulle va kul o se den...svårt att få en bra bild av hur den ser ut !!
Hur lång bör man va för att den ska passa ??
agustibrud: jag håller totalt med. vad var det för klänning du köpte? vem var designern?
Jag har ingen bild av den och den är inte hemma, jag ska sy upp den tre veckor innan, men det var ett tyskt märke har glömt men ska försöka komma på,
jag är bara 1.62 och jag måste sy upp den en bra bit!
Då är den nog lite kort..är 1 dm längre men vore kul att se den ändå...behöver lite inspiration till min egna !!
Hur gör ni med mat..ni skaulle laga egen va ??? Har ni hyrt in några som srverar eller ska ni ha bufè ??
vi lagar själva tror det blir kallskuret i olika former med pot.sallad och olika grönsaker, sallad osv. Vi har hyrt in två kompisar till min sambos systrar som hjälper oss i köket. det blir ingen trerätters utan vi tar tårtan direkt efter. den ska min syster baka, har lånat en ställning med tre på höjden och fyra runt om, jättefin
Her ska din drömklänning se ut?