Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Jag hade tänkt att jag skulle kolla med en lokal sömmerska..kommer inte på några namn men hon ska vara väldigt duktig och inte dyr häller.
vi hade problem när vi skulle hyra Gamla Real, de sa att det inte gick att hyra längre eftersom de inte visste vad de skulle göra med stället om det skulle hyras ut eller säljas, dansrummet om du vet vilket jag menar är tillex uthyrt så där får vi inte vara, så lite tråkigt är det. Kommunen gick med på att vi kunde hyra där eftersom min pappa behövde hjälp. det var lättare än att fixa en 12 m lång ramp ner till lee.
vilken sömmerska är det är det hon som syr för EM eller ulla-Britta eller hon som hade affär tidigare som bor på lee???
bride2be hur gammal var du nu igen??
eller finns det fler sömmerskor i ed? Annars kan du få köpa min! om du vill ha en beg. fast det är klart det ska ju passa med modell o storlek osv.
just nu 19,5 och när jag gifter mig 20,5.... ungt..? Jag vet. Alla tjatar på mig och tycker att jag är för ung och bla bla bla. De fattar inte vinken att vi vill göra detta för att vi älskar varandra och vill bo ihop m.m Durå?
Jag har inte pratat med henne ännu men jag hoppas hon har tid.
Blom heter hon i efternamn
jag 28 han 30 men jag tycker inte att det spelar nån roll hur gammal man är bara man vet att det är han och du det är ju det som är viktigast, man ska inte lyssna förmycket på andra utan känna efter själv
blåklinten, vet ej vem du menar
Hur ser din ut, storlek ??