Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Agustibrud: Ska ni gifta er i Eds kyrka ??
Har ni inte byggt huset på rekordfart, jag tycker inte det var längesedan som ni grävde, har nämligen kompisar som bor där uppe så det är därför jag sett det. så att du inte tror att jag är jättenyfiken av mig!
Ja vi ska gifta oss i Dals Eds kyrka.
Vi bestämde oss dan före pingstafton i år så vi har inte planerat så värst länge!!
Vi funderade också på att hyra Gamla Real men insåg att vi antagligen inte skulle få plats så nu är vi inne på att hyra virkestorken på Baldersnäs.
Hur många får plats vid cafee o lee ??
Oj de va snabba ryck
Vart har du köpt din klänning ??
oj vet inte men det är nog inte mer än gamla real, vi blir 70 st. På cafe o´lee har de ingen ugn och toaletten ligger utanför. Ska ni gifta er på sommaren? Vet några som slog upp partytält bredvid cafeét dock inte bröllop men det kanske kan gå. virkestorken är ju också ett bra alt, hur många tror du att ni blir?
jag köpte den i mellerud,hade tänkt att åka till uddevalla men så fastnade jag för en klänning där!
Tack för lyckoönskningarna... hoppas det går bra för alla och hoppas att alla andra har mer tur än jag. Ps. Tänk på att alla är välkommna fastän man inte är lika ung som jag... :) kramis Julia
Vi ska gifta oss i juli..
Just nu är det ca 80 gäster...kanske skulle kolla på gamla real ändå det underlättar ju väldigt när det ligger på samma ort !!!