• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

Okej.. men hoppas din klänning blir lyckad och att du får den som du vill ha den. Glöm inte att ha kul samtidigt ;) kram Julia

• Blåklinten

Tycker de skulle vara kul att göra maten själv men under den stora dagen vill man nog bekymra sig över så lite som möjligt så jag tror vi ska catera

Vet du något om priser på blommor är Handelsträdgårn eller den nya blomsteraffären bäst ???

• Blåklinten

Tror den ska vara axelbandslös vit ganska stor kjol enkel modell, stilren med långt släp.

• agustibrud

köttet skär våra mödrar upp och pot.salladen fixas dagen före likaså tårtorna förutom dekoren som blir så lite som möjligt,så på dagen ska jag inte göra någonting mer än att bli ompysslad, det gäller att "utnyttja" släkt o vänner

• agustibrud

Gillar oxå det stilrena, min bukett ska innehålla vita gerberor och vita kallor och limegröna hortensior. mina tärnor ska hålla i kallor och mina näbbar ska ha var sin bukett med krusantemun.

• Bride2B..

oj vad fint det låter. Du blir säkert jätte vacker. När är dagen D?

• agustibrud

Dagen D är den 21 augusti längtar sååå...

• Blåklinten

Precis...jag hoppas min bilvande mans kusin kommer in på smink och hår program på gymnasiet så hon kan fixa sånt.
    Om vi sen skulle välja att laga maten själva ändå så har jag en jättebra mamma som är expert på matlagning !!

Kaller o gerbera de e underbart...har också funderat på de !!!
    Ska du ha någon båge ??

• agustibrud

Blåklinten, missade din fråga om blommor
    vet inte jag valde att beställa blommor från blomstermaja i mellerud, där verkade tjejen mer motiverad och inspirerad än de på handelsträdgården, ursäkta hoppas att du inte är släkt eller så, men där har de inga eller väldigt få bilder på buketter som de bundit och man vill ju få ett hum om vad de gjort tidigare, Anna i M-rud verkade otroligt duktig på sin sak så det var ingen tvekan!

• agustibrud

kanske har inte bestämt det än men isåfall blir det nog en båge av björkar med instoppade blommor i det är så dyrt med enbart blomsterbåge! Jag ska kolla om jag kan få tag på studentkäppar som jag ska göra om till mina små killar med en klättrande gerbera på så de har nåt att hålla i i kyrkan. tänkte först köpa men 3st a´200 tror jag att jag kan fixa själv.

Svar på tråden Young bride seeks... ;)