• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • agustibrud

du har ju sparat in halva summan bride2be det är ju helt otroligt, hur lyckas du?

• Bride2B..

Jag harde planerat att köpa hans kläder och mina. Och så tänkte jag ha middagen på ett slott/herrgård och där sänktes det direkt för vi slapp betala limmon och så skärde vi ner från 48 matgäster till bara 20, 10 var...

• Blåklinten

Ja jag tycker också de låter väldigt bra ändå !!!
    Vi behöver också spara får försöka leva lite billigare from nu !!!

• agustibrud

ok, var ska ni ha middagen nu då? Kan ni ordna någon annan transport oxå?

• agustibrud

vi har fått låna en jättefin röd cab bubbla utav en tjej på Ed som ska köra oss till festen, det är bra för den har tak om det blir regn,som jag inte hoppas på för då förstörs våra fotoplaner....

• agustibrud

blåklinten
    har ni tänkt på fotograf än?
    har du bride2be?

• Blåklinten

Satt just o tänkte på de...behöver oxå fixa någon form av transport !!!

• Blåklinten

Ja vi ska ha Atelje Bälnäs om han är ledig..han jobbade ju på shell förut så de vore kul om han kunde fota, ska höra vad de kostar om han ska va me hela dan typ !!
    Ni då ??

• agustibrud

vi ska oxå ha Johnny fast han ska bara fota oss i två timmar tror jag,resten sköter vi med engångskameror och så ska min syster gå runt och fota alla par och de ska få skriva sin personliga hälsning i en gästbok där vi sätter in resp kort vid texten. det blir ett fint minne och en kul grej för gästerna att pyssla med innan vi kommit fram. Hittade ett fint lagom stort album i wellpapp typ som var bundet med stor spiral och med kraftiga svarta blanka blad i ,39 kr på panduro i Uddevalla, den kan man dekorera hur man själv vill ha den ,tycker nämligen om att pyssla själv.

• agustibrud

Det finns ju några roliga bilar här vad hade ni tänkt er, carla har ju en öppen bil,Mettes röda cab, sen finns det väl sportbilar och raggarbilar, vet ej vad du vill ha?

Svar på tråden Young bride seeks... ;)