Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
hur länge har ni varit ett par?
okej... vi har varit tillsammans i snart 3 år.. hur kommer det sig att ni ska gifta er efter all denna tid?
har du somnat...?
aja... vi hörs snart... ska snacka me folk på msn nu... hare gott. kramis o natti natti
Någon här ??
*gäsp* här är en tjej uppe tidigt... kollar bara in... Hur går det med allt för alla? /Julia
Ska börja boka lokal, kyrka och så.
Själv då ???
Någon som har lust att berätta lite mer om sitt "unga bröllop"? Typ varför ni väljer att gifta er så unga, hur länge ni har varit tillsammans osv. Är själv 20 år och fascinerad över fenomenet. Blir mer och mer sugen på att gifta mig själv. Någon som bor i Gbg?
Kram!
Hej Undra !!
Vi fyller i år 22 och 25 år, vi har varit tillsammans i 4,5 år och förlovade i 3 år.
Varför vi gifter oss är för att vi känner vet att vi vill spendera resten av vårt liv tillsammans bilda familj osv.
Kram från Kajsa.
Blåklinten: Jag har inte börjat boka något.. Måste prata med killen om han VERKLIGEN är säker på att han vill detta först för jag "luktar till mig" tveksamhet.
Unga: Jag har så mycket planeringar som jag jättegärna vill dela med mig men som jag skrev här ovan till "blåklinten" så är jag inte säker på om han verkligen vill detta så jag väntar med det ett tag till. Jag ska prata med honom nu i helgen så jag får återkomma på den punkten...Du frågar varför vi väljer att gifta oss så ungt.. mjo, jag kan ju inte prata för alla men jag kan i alla fall säga vad jag tycker. Jag har under hela mitt liv omringats av dåliga förhållanden och usla giftermål. Jag har bevisat för mig själv och för andra att jag är mogen och verkligen vill detta så mycket att det gör ont i huvudet, magen och hjärtat när jag tänker på det.
Jag vill inte vara den typiska hemmafrun utan jag vill ta hand om min opjkvän och visa honom min uppskattning, jovisst är den enda skillnaden ett papper men det "pappret" har oerhört STOR betydelse för mig. TIll skillnad från de flesta här (ca 10 år+) på BT så har jag och min pojkvän inte varit tillsammans sååååå länge. I oktober har vi varit tillsammans i 3 år och nu för 3 dagar sedan (9:e Juli) så har vi varit förlovade i 2 år.
Jag hoppas du får den glädjen snart som vi får nu. Om det skulle tagit slut med min pojkvän och mig just nu så vet jag inte vad jag skulle göra, men en sak är säker.. när jag skulle varit redo för att "hoppa upp på hästen igen" så skulle jag inte nöjt mig mindre än förlovning för det är så j*vla underbart!! Oftast i alla fall :D
Och till sist så visst finns det göteborgare här... Du "snackar" med en :) Kramis /Julia