• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Blåklinten

Uch då blir han borta länge !!!!
    Kan du inte nå honom på telefon ?? De e ju inte samma sak som att ha honom hemma men bättre än inget iaf !!

Hade ni bestämt att ni skulle gifta er innan han börja lumpen??
    Jag och min sambo har varit tillsammans i 4,5 år och vi ska gifta oss 2 e Juli nästa år.Kram/ Kajsa

• Blåklinten

Uch då blir han borta länge !!!!
    Kan du inte nå honom på telefon ?? De e ju inte samma sak som att ha honom hemma men bättre än inget iaf !!

Hade ni bestämt att ni skulle gifta er innan han börja lumpen??
    Jag och min sambo har varit tillsammans i 4,5 år och vi ska gifta oss 2 e Juli nästa år.Kram/ Kajsa

• Bride2B..

Nää han kan inte nås på telefon eftersom han är borta och ute på fält hela tiden.. nu under dessa 10 dagar så har han varit ute på fält och där får de inte ha me sig sina mobiltelefoner. Han gör en svår militär tjänst, den svårare som finns så de "högre makterna" försöker knäcka de och göra de till elitsoldater och tillåter de därför inte ta de lugnt på kvällarna som vissa andra får, därför kan han heller inte ringa mig... :(

Vi bestämde oss för giftermål redan förra året mellan den 10-24 Juli. Vi var i grekland då under dessa två veckor och någon gång då så lovade han att efter att vi kommit hem så skulle han börja spara för vårt bröllop... Inte ett öre har sparats kan jag då säga men vi har snackat i år igen och hela tiden om den 31:a augusti... men jag kom nyligen på att det inte är en helgdag den dagen så vi får antingen skjuta upp det eller göra det innan den 31:a... det är svårt med tanke på att han muckar den 26:e augusti. Jag ville egentligen gifta mig den 9:e Juli 2005, det är den dagen då vi skulle firat 3 år förlovning :) men han är borta.. det är en helgdag den dagen men jag vet inte om han kommer få vara ledig då eller om han kommer vara borta en längre period vid den tiden... Det svåra just nu i våra liv är lumpen... allt får anpassas runt den liksom.... men för övrigt har han antytt att han vill gifta sig.. jag har bara spikat fast på nästa år.. ;) /Julia

• Bride2B..

Tjenis bruden... vad görs??

• agustibrud

inget har varit ute och gått du då?

• Bröllopstokiig

Va tråkit att inte ens kunna nå varandra över telefon !! Men jag tror allt kommer bli bra bara han kommer hem och ni får prata i genom allt !!
    När kommer han hem nästa gång ??

De kan ju va så att han har mycke att tänka på nu i lumpen och att det är därför du fått den känslan att han ångrat sig.

• Bride2B..

söta söta Kajsa... Jag fick ett samtal från honom nyligen.. jag låg och sov så väckte min mamma mig och sa att det var han i telefon.. trodde jag drömmde... vi snackade i ca 30 minuter... åhhh vilken härlig känsla att höra hans röst igen.. Han kommer hem så tidigt som imorgon. Han skulle ringa mig imorgon och tala om när hans tåg anländer i Centrala Göteborg så jag skulle möta upp honom.. Längtar redan.. Kramis Julia

• Blåklinten

Ååå va härligt för dig hoppas allt går bra Kram/ Kajsa

• Bride2B..

Jag ser att du, som jag och många andra, är en trogen BT besökare.. hehe :) jag är här inne hela tiden, kollar massa tips och sedan läser mina/andras forum inlägg.. Jag är så glad, äntligen är det morgon.. några timmar till bara tills han kommer *jätte lycklig* hur långt har du kommit i din planering..? har ni bestämt kyrka och lokal/restaurang ännu?? tell me more, det är alltid kul att veta :) kramis Julia

Svar på tråden Young bride seeks... ;)