• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • agustibrud

nej inte än sova alltså, jag tror att det är ganska mycket billigare i Tyskland, du tjänar nog på det som bor så nära färjan

• Bride2B..

hehe.. kanske det... det gäller först att hitta en rymlig, fin o mysig lokal som man kan vara på med fri alkoholservering och kanske matlagning (att vi tar me alltså)...

• agustibrud

har du alltid bott i gbg? jag känner några son bor där och de tycker om stan. mitt gamla ex spelar fotboll i öis fast jag tror att han har gått till djurgården nu

• agustibrud

är det svårt att hitta lokal för sånt i stan, allt kostar väl oxå mer än på "landet"

• Bride2B..

aa det kan man lugnt säga... allt är så dyrt.. jag har bott på marstrand o hunnebostrand... o lysekil.... inte för att jag har koll på alla de fotbollslagen (min pojkvän är ett IFK fan) men vad heter han?

• agustibrud

Har du bott i Hunnebostrand, min sambo är därifrån vi är alltid där nere på semestern. Mitt gamla ex för 12 år sen heter markus Johannesson

• Bride2B..

oj det var länge sedan... hur länge har du o din nuvarande, snart make, varit tillsammans? Jag bodde på hunnebo för över 11 år sedan

• agustibrud

vi har varit ihop i 12 år. han bodde där mellan 74 och 78 tror jag så det är också längesedan

Svar på tråden Young bride seeks... ;)