• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • agustibrud

Ja, jag börjar bli lite pirrig nu. Det är inte en månad kvar ens. På måndag åker jag & min tärna till brudaffären för att justera klänningarna, sen måste jag ringa prästen och christer ska fixa med musiken. Sen ska vi till Johnny och bestämma hur korten ska tas. Sa jag förresten att jag hittade ett par snygga skor på din sko till bröllopet, jag hade tänkt att låna, men nu har jag ett par egna och det känns bra, de var spetsiga med smal klack och jag kan ha dem vid andra tillfällen också. De originella brudskorna hade jag nog aldrig använt igen, tror jag. Är nervös för vad som kommer att hända på möhippan det är bara tre helger kvar till bröllopet. Vi har varit en vecka på kusten så jag har haft lite andrum nu men nu måste jag öka farten lite.

• agustibrud

Hej fyra
    när gifter du dig?

• Fyra

Vi har inte spikat något datum än, men det blir ungefär samtigigt som Bride2B, några veckor senare kanske.

• Blåklinten

augustibrud : Jag ska också kolla på skor på din sko såg ett par jättefina på deras hemsida vita spetsiga med vita broderade blommor över hela skon

Vet du om kyrkan ordnar musiker om man behöver till in/ut march eller får man fixa de själv ??

• agustibrud

De är samma skor! Jag köpte mina i Trollhättan, när jag klev in i affären satte de halva priset på den skon så jag betalade bara 140 kronor. De hade bara två par i 39 kvar så de blev förstora. de ringe till torp, inne i T-hättan och U-valla, men de var slut i stl 38. Jag kunde gå i 39 så jag tyckte att det inte spelade nån roll, Men två dagar senare var jag på Nordby i Strömstad där fanns de i 38 så jag kunde byta till rätt stl, jag hade tagit med mig dem ifall om. Så om du vill ha dem får du nog kolla det snart för det verkade vara en åtgång på dom.

• agustibrud

Ska du ha live musik till in och utmarsch? annars får du nog välja musikstycke själv som kantorn spelar annars får du nog ordna nån som sjunger eller spelar själv.
    Fyra
    jag har hamnat lite fel här för jag gifter mig den 21 aug i år, men ni är så gulliga allihop så jag tycker det är kul att dela med mig och få tips och ideér av er

• Blåklinten

Får försöka ta mig dit snarast då...

• Blåklinten

Jag ska ha Canon i D och jag tror den spelas på cello eller fiol eller liknande men de kanske blir fint med orgel med

Fyra: Vart bor du någon stans ??

• agustibrud

Hur går det med huset då?

• Fyra

augustibrud: Vad roligt! Hur känns det inför den stora dagen då?

Svar på tråden Young bride seeks... ;)