Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Nee jag har inte pratat me "R". Men det lilla jag såg av honom på stationen sa han att han hade hört om mig om giftermål och så. och så nämnde han ju att ahn och marcus snackat på tådet... haha, tror inte det blir pannkaka eftersom vi har kraften... vi är ju "fria" och kan planera allt liksom... ;P
Okej. R ville att vi skulle planera massor nu när han kommer hem. Jag vill att det ska vara som båda vi vill ha det. Blir bycket roligare om man planerar ihop. Vi måste i alla fall boka in ett datum.
mm gör det... tänk om det till o med blir samma dag?? haha... vi kanske flyttar det till september ändå.... man vet aldrig... det blir fööör jobbigt för honom säkert att ha det den 27:e.. kanske kan vi åka och titta på kyrka tillsammans...?
Ja, det blir nog lite väl stressigt att ta det dagen efter, kan vara skönt att koppla av lite med varandra innan också. Jag tycker att mitten-slutet på september blir bra för oss. Så hinner man fixa det sista tillsammans. Kyrka måste vi åka och titta på. Ska vi kolla på St B?
Nej, samma dag vill jag inte att det blir, för jag vill ju att ni kommer på vårat :)
hehe joo d e sant....! Klart vi ska kolla på ST B.. inte bara den, för jag vill se Carl Johans Kyrka och Torslandas också.. mjoo vi vill ha me er också.. jag i alla fall :P nu får det bli lite mer tjat om gästlistan igen.. får kolla något ställe man kan ha det på också... vi kanske ska utnyttja helgen för att kolla upp det tillsammans... typ olika lokaler/restauranger som inte är för dyra..
Ja, det låter som en bra idé. På lördag kan vi kolla på diverse bröllopssaker och på söndagen kollar vi på kyrkor, för kyrkan ska man ju gå till på söndagar :p
mmm d blir säkert super...jag kan kolla med "S" om hon vill hänga på.. Hon tycker också sånt är kul, eller på lördagen i alla fall... eftersom hon e muslim tror jag inte hon vill häna me till kyrkan... men jag kan fråga henne.... längtar redan tills nästa helg!!
Ja, fråga henne du :) Nu har vi massor att göra till helgen!
yepp... har du tänkt på hur du vill ha din brudklänning??
Ja, den ska nog vara utan axelband och ganska vid nedtill med lite släp. Fast jag kanske ändrar mig om jag hittar någon annan fin :) Du då?