• Whiskie

Oktoberbrudar, vart är ni???

Ska gifta mig i oktober och det verkar som om det inte finns så många härinne som har valt samma månad som mig.
    9:de är den stora dagen. Tror att vi har läget under kontroll men man vet ju aldrig.
    Skulle vara roligt att höra hur det går för er andra (om det finns några).

• Svar på tråden Oktoberbrudar, vart är ni???
  • Oktoberbride

Fenomena: Jag och min sambo ska bo en långhelg på Hasseludden i stockholm - jättemysigt! Vi har en lyxsvit med egen varm källa i golvet

• Katt

Fenomena: En tripp till Julita i Sörmland är ett annat tips. Underbart mysigt! Kan väl ta en två timmar med bil från Uppsala.
    Tallin är annars helt underbart. Vackert och mysigt!
    Ett annat tips är Torpa Pensionat i Södertälje. Har inte varit där själv men vill så gärna åka dit. Man bor på pensionatet och äter maten på Glashyttans värdshus som ligger några hundra meter därifrån. Man kan också boka in spa behandlingar på Sydpoolen Spa några minuters bilfärd därifrån.
    www. torpapensionat. se

• fröken Dammråtta

Vi åker ingenstans. Kanske bara en kortar "lat och lyx". Vi försöker att fånga livet mitt i vardagen...

• BoboiLondon

Vi lyxar till det och aker till Tanzania i over tre veckor. Forst safari med bl a fotvandring och luftballongsfard, sedan en veckas sol och bad pa Zanzibar.

Vi har sparat i over ett ar och har valt att ha ett billigt gor-det-sjalv brollop och istallet unna oss en riktig dromsemester, eftersom vi bada alskar att resa.

• Stina.P

Hur går det för Er? Nu börjar det närma sig........vi ska träffa både präst och kock idag. Känns som att nu börjar allvaret på riktigt........det pirrar lite mer än vanligt......

• Katt

Jodå ganska bra! Vi ska träffa prästen i slutet av augusti. Ringen är färdig, helt unik! Svaren börjar ramla in. Ska iväg på pralinjakt någon vecka framöver.

• Ciac

Har ni funderat på val av psalmer än? Tycker det är lite svårt men man har ju fått lite tips på BT. Psalmer är inget som jag har koll på iallafall. Annars är nog det mesta klart, ska inhandla "gubbens" kläder nu i veckan.

• Helen_S

Vi har ochså börjat fundera lite över psalmer *pust* Tar nog hjälp av syrran som är lite mera insatt i det ämnet
    Beställde brudbukett + övriga blommor nu i veckan, servetter m.m Nu i veckan som kommer ska jag o tärnan träffa tjejen som ska fixa smink & hår.Börjar så smått kännas att det närmar sig *härligt*

• 16okt

Hej höst-tjejer! Jag har svårt att hitta trevliga höst-psalmer. Alla lättsjungna psalmer handlar om sommaren. Vilka ska ni har?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Oktoberbrudar, vart är ni???