• Whiskie

Oktoberbrudar, vart är ni???

Ska gifta mig i oktober och det verkar som om det inte finns så många härinne som har valt samma månad som mig.
    9:de är den stora dagen. Tror att vi har läget under kontroll men man vet ju aldrig.
    Skulle vara roligt att höra hur det går för er andra (om det finns några).

• Svar på tråden Oktoberbrudar, vart är ni???
  • Whiskie

Jag är supernöjd med min hippa. Hade inte trotta tt mina vänner och systrar skulle göra nått jag absolut inte ville. Men att sjunga är ju inte mitt stora intresse men skoj var det. EN erfarenhet rikare. När vi var på Liseberg så har de ett ställe där man får på sin riktigt gamla fina kläder och blir fotade. Tjejerna fick klänningar coh jag ett raffset coh sen tog vi kort. Ett fint minne. Vi är som sagt jättenöjda båda två. Superkul att de samkörde kvällen så alla träffade sina respektive och vi kunde ha en trevlig kväll.. Man har ju märkt att ens vänner och systrar är bra på att ljuga )

• Pa´sHeffaklumpan

Jag är glad/tacksam över att mina vänner respekterade att jag inte vill ha en "möhippa" med en massa upptåg utan istället valde en lugn och mysig em & kväll tillsammans.

Känns skönt att kunna koppla bort tanken "har dom respekterat min vilja...??" och slippa gå runt och gruva sig över att "tvärvägra" vilket jag hade varit tråkig nog att göra om dom utsatt mig för en massa praktical jokes

• Anaurora

Låter som om ni har haft bra möhippor! Vi får se vad som händer här framöver - bara 20 dagar kvar nu!

• Pa´sHeffaklumpan

Anaurora: Hoppas att du blir "hippad", dina vänner har ju några dagar på sig

• Anaurora

Den som vänta på något gott...

Om det är så att trådar stängs av tre månader efter starten kommer den här tråden "dö" precis före oktober... Men kanske har vi så mycket att tänka på då så att vi ändå inte hinner med BT? Tror inte det va?

• Stina.P

Vi får väl se till att vi öppnar en ny......så lätt blir man inte av med oss eller?....;)

• Pa´sHeffaklumpan

Nänä, vi kommer nog att vilja mysa härinne även under oktober månad när det verkligen börjar dra ihop sig för oss
    Hihi, det är väl när nerverna börjar dallra riktigt som man behöver till BT för att lugna ner sig lite

• Katt

Pratade med en vän till oss igår och svensexan är på g i alla fall. De skulle träffas ikväll och bestämma lite, är såå nyfiken! Tror att min blivande kommer få en kanon svensexa!
    Får se om mina vänner ordnat något!
    Nu är det fyra dagar kvar till osa går ut och en månad och fyra dagar tills jag står brud!

• gobido

Hej

Vi var och övade med prästen i fredags och det kändes jättebra, ingen hippa i lördags vilket troligtvis innebär nu på lördag, dvs en vecka innan vi gifter oss....Ringarna var klara i lördags men de hade glömt att gravera in evighetstecknet så nu dröjer det ytterligare några dagar.
    Arbetet med bordsplacering är i full gång, tyvärr fick vi ett återbud i helgen, och vi som placerat dem så bra, rackarns....

• Stina.P

Bordsplaceringen är inte lätt.......håller på för fullt och är nästan klar....fortsätter i kväll...

• Whiskie

Vi öppnar väl en ny tråd eller? Kan vara skönt att få lite mer stöd från er de sista dagarna innan den stora dagen...

• Tessius

Jag har precis pratat med kantorn, han sa att den kyrkan vi ska vigas i är väldigt gammal och orgeln han ska spela på är också gammal så vi kan inte ta några avancerade in- och utmarscher! Det hade vi ju inte heller tänkt men tänkt att en orgel kan vara så gammal att den inte klarar av dagens nymodigheter, hehe!

• Vilgotha

Stina.P

Det känns jättebra och jätteroligt att ha blivit hippad, de hade anpassat den så den passade mig. Sen är det inte omöjligt att jag blir hippad en gång till...denna hippan var ju med arbetskamraterna.

Svar på tråden Oktoberbrudar, vart är ni???