• Whiskie

Oktoberbrudar, vart är ni???

Ska gifta mig i oktober och det verkar som om det inte finns så många härinne som har valt samma månad som mig.
    9:de är den stora dagen. Tror att vi har läget under kontroll men man vet ju aldrig.
    Skulle vara roligt att höra hur det går för er andra (om det finns några).

• Svar på tråden Oktoberbrudar, vart är ni???
  • Katt

Vi skickar våra inbjudningar idag! Känns jättebra. Hemsidan är också klar (fattas en bild).
    Idag ska jag jaga guldsmed för att försöka få till en vigselring. På fredag ska jag till sömmerskan och på torsdag ska nya pass göras för bröllopsresan!
    Knallar på med andra ord!

• Fridagust

Vi ska också gifta oss den 9:e oktober. Känns som om man har kontroll men kankse man inte har det ändå...

• Ciac

Det farliga med att vara ute i god tid (tror jag) är risken att man glömmer en massa. Man tror att man har gott om tid men så är dagen D inne rätt vad det är. Jag antecknar o antecknar för glatta livet här hemma.. gubben min är sååå trött på alla lappar som ligger här o var, men jag har ett system.. faktiskt..

• Whiskie

Har nästan festhäftet klart, bordsplaceringen som ska vara i häftet kan jag ju inte göra klart förrän osa har gått ut i september. Ska även ha med lite "intervjuer" av mina föräldrar, min blivandes föräldrar om hur vi var som små, första intryck av oss samt kanske lite egenskaper som vänner och syskon berättar om. Det kan nog bli en rolig läsning?

• BoboiLondon

Jag ar jatteimpad over hur langt fram alla ar i planeringen!

Jag tror att de flesta av oss oktoberbrudar som redan surfar troget pa BT lider av vad engelsmannen kallar "anal dementia". Vi ar kontroll- och planeringsfreak helt enkelt!
    Vilket betyder att nar det val borjar narma sig kan vi luta oss tillbaka, i lugn och ro stryka sak efter sak fran vara listor och njuta!!!

• Fenomena

BoboiLondon
    Det är min plan! :D Att planera i god tid så att vi bara kan njuta av färden, innan bröllopet och under bröllopsdagen. Hoppas det går vägen. :P

• L i

Jag åker på semester imorgon. Om alla läser på den där sidan jag länkade till högre upp och kollar sina almenackor, sin lust och sin ekonomi så kan jag boka när jag kommer hem. Ni får övertala KKB att följa med också!

• AutumnBride

Den 2 oktober blir vår dag!

Kyrka, festlokal och liveband är bokade.
    Klänningen håller på att sys upp, ringarna är beställda och bröllopsresan delvis bokad (tor, men ej inrikesflyget). Hemsida fixad.

Inbjudningarna har vi fått iväg i veckan! Puuh, så skönt! Vi har pysslat och knåpat som gnuer själva. Har fått positiv feedback så det känns skoj!

• Whiskie

Igår fick jag bokat rum inför bröllopsnatten. Ytterligare en sak klar... Puhhh
    Har fått för mig att i mitt korta hår ha både slöja och tiara (eller som ett diadem med pärlor) Undra om det kan bli fint?? Får ta med det till frissan och kolla...

Svar på tråden Oktoberbrudar, vart är ni???