• sandhamn

Erfarenheter av Djursholms slott?

Hej!

Finns det någon som har erfarenheter av Djursholms slott och kapell och som vill dela med sig lite?
    Vi ska antagligen gifta oss där nästa år så jag är jätte nyfiken om det är någon som har lite att berätta!
    Vi kommer att gifta oss den 18:e juni 2005, finns det några fler blivande brudar som har siktet på det datumet? Skulle vara jätte kul att höra hur långt ni har kommit med allt!
    Lycka till alla blivande brudar!

• Svar på tråden Erfarenheter av Djursholms slott?
  • sandhamn

Godmorgon! Sådär nu ska det vara på väg ett litet mail till dig!

• sandhamn

God morgon tjejer!

I helgen ska jag till slottet för att kika lite på hur det kan se ut när det är uppdukat till fest! Ska bli jätte kul! Jag får berätta om jag får reda på något som vi inte redan har fått reda på här! Kommer ni på något speciellt som jag ska fråga om?
    Kram Sandhamn

• Septemberbrud-05

Hej där!

Har varit inne och kollat lite på brudklänningar idag på nätet och fastnade för modell 4061 i Sincerity. Så gick jag in för att leta på gamla inlägg här om Sincerity-klänningar på forumet och kom till vår lilla länk här!! Såg då att det ju är exakt samma klänning som du vill ha Lilla Fröken...otroligt! Har inte tänkt på det när vi disskuterat klänningar tidigare här. Är det den du letar efter i USA nu? Du måste berätta hur det gått sen!!

Måste slita mig härifrån nu, ska iväg på tjejmiddag :)
    Kram!

• lilla fröken

Hej tjejer ! tillbaka after semester. Kan ju säga att prova brudklänning i USA är inte som här Bättre faktiskt... fast nog blev några brudar schockade för att min blivande var med... :) Nu tog jag ingen av klänningarna men har en bättre hum om vad jag gillar och M2B gillar.. Han kommer dock inte att få se något innan bröllopet. Kul erfarenhet dock.

Varit lite nyttiugt att vara borta härifrån men nu ska vi ta tag i allt.. Köpte brudskor i USA... Billigt som bara den.

• lilla fröken

Septemberbruden-05.. Den är fortfarande min favorit men fanns inte på någon butik i hela Quebec och inte där´jag var i USA. Tror att jag är för kort för den klänningen- Jag vill nu efter att ha fått råd av butiken jag var på i USA att gå för en mer kroppsnära klänning.

• Septemberbrud-05

Hej Lilla Fröken!

Välkommen hem! Vad kul att du kommit fram till lite mer om hur du vill ha din klänning och kul att din m2b var med och tittade :)Kanon att du hittat brudskor också.

Själv håller jag på att fundera över fotograf just nu, vet inte om vi ska välja Jannis eller inte. Har ni hittat fotograf?
    Kram.

• sandhamn

Hej Lilla fröken!

Vilken rolig idé att prova brudklänningar med din m2b så att du får ett hum om vad han tycker! Jag tror inte att jag skulle få med min till en sån affär
    Har du hittat någon annan modell som det lutar åt nu?

Vad hittade du för skor i USA? Skönt när mer och mer faller på plats!

Vi har bokat fotograf nu, det blir Amy på undantag. Känns väldigt bra! Absolut ett prisvärt alternativ.

Jag har ju varit på slottet och tittat också! Det är fantastiskt fint! De har endast två alternativ till catering kvar, värdshuset eller golfklubben, slottsfrun var inne på samma linje som jag att värdshuset var stråt vassare.
    En månad innan bröllopet träffas man och bestämmer detaljerna kring festen. Betalning sker efteråt.. ja vad var det mer.. någon som har några frågor? Jag kanske kommer på mer sen!

Ha en toppen dag tjejer!

Kramar Sandhamn

• lilla fröken

Skorna är vita i siden(surprise !)med stenar på kanten mot foten ...hmm, svårt att beskriva men slingback och mellanhög klack. Jag går alltid i höga klackar vanligtvis en tänkte att det blir mycket dansande och då är nog lägre att föredra.
    Jag sak ringa slottet i morgon och sedan värdshuset i septmber. Hon som ägde den salongen jag var på(brudkläder) har vunnit en massa pris och hon sa att jag var bred över axlarna och smal i övrigt och att en tajatare klänning med något som händer vid baken vore att föredra... Händer vid baken, hur lät det där `?

• Septemberbrud-05

Låter som jätte fina skor Lilla Fröken! Jag har ett par jätte fina vita skor som jag hade på min brudtärnas bröllop (när jag var hennes tärna) som också har slingback, rätt höga klackar och sedan är dem öppna vid tårna. Vet inte om det är så bra att skorna är öppna fram om man nu vill ha strumpbyxor (stay-ups) under eller så....synd i så fall, för jag har bara använt dem skorna en enda gång. Jag får fundera lite, kanske inte så bekvämt med så höga klackar heller på sitt bröllop....hmmm.

Ha ha, ja man kan få höra lite roliga uttryck från dem som kan detta med vad man passar i och hur kläderna ska sitta. Själv är jag rätt klent byggd, men har lite mage (den vill man ju gärna dölja). Sen är brösten av mindre storlek så för min del gäller det nog att fylla ut lite där istället :) Ska försöka komma iväg och prova lite klänningar nu snart så jag kan få ett hum om vad jag kan passa i.

Ha en bra kväll tjejer, dags att gå hemåt nu...
    Kram!

Svar på tråden Erfarenheter av Djursholms slott?