Hej Sandhamn!!
Välkommen tillbaka från semestern, vad roligt att du är tillbaka igen så vi kan skriva lite till varandra igen
Vad roligt att ni var på bröllop i helgen, är ju så kuul! Kan tänka mig att din mb2 blev lite mer intresserad av att planera mer inför ert bröllop nu efter att ha fått uppleva lite bröllopsstämning :) Vi skulle oxå ha fått gå på bröllop i slutet på augusti, men våra kompisar bestämde sig för att gifta sig i Thailand nästa år istället med bara närmaste familjen som vittnen. Så jag tror inte vi kommer hinna gå på nåt bröllop förrän vi själva gifter oss nästa år :(
Vad trist med klänningen då!! Men hoppas du kan beställa hem den ändå. Hur mycket kostar den, får man fråga det?
Ja jag tror oxå att det blir bäst med fotografering innan vigseln faktiskt, så slipper gästerna få vänta så länge om man skulle fotografera sig efteråt. Vi har inte pratat närmare med Jannis om detaljer ännu, men jag tror säkert det går bra om vi får fota oss innan vigseln, hoppas jag iaf :) Vi har bara haft lite kontakt med honom per mail, men vill vi boka honom så ska vi betala in 700 kr på postgiro. Han sade att han blivit uppbokad en del i augusit nästa år så kanske man ska slå till och betala in bokningsavgiften nu, jag vet inte. Tänk om man vill ha nån annan fotograf sen ändå, är ju rätt långt kvar till bröllopet. Har ni hittat fotograf ännu, Sandhamn?
Nu i helgen träffades våra familjer (20 pers!) för första gången, känns bra så dem veta lite vilka alla är inför bröllopet nästa år :)
Kram!