• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Busig

hej angel...

usch, låter inget kul... hade ju själv magsjuka för ett tag sedan. Kan trösta dig med att det går över fort.

kram

• Brud 29/5 2004

Usch vad trist med magsjuka. Min Malin hade det med för någon dag sen men det gick över fort iaf. Jag skulle vilja åka i slutet på nästa vecka för i början så ska vi till västerås och en massa annat. Det börjar dra ihop sig nu tjejer..

Ska till min pappa i helgen och prata mat till festen.

Ha en fin valborg om vi inte hörs mer

• Busig

:)

nu har jag gjort en första provuppsättning.. blev kanonbra... *GLAD*

hon visste precis vad jag mena när jag prata om hur jag tänkt mig håret...

• angel79

Busig

Vad kul!!! Håret betyder ju väldigt mycket!
    Är det mycket kvar annars som ska fixas?

• angel79

Åsa

Vad tyckte ni om huset då?
    Ni verkade ju vara väldigt intresserade....
    Hade ni tänkt dela huset med Tessan eller?
    Det var ju en del som skulle fixas till men annars var det väl lagom stort för oss iallafall. Vi är ju trots allt sex stycken i familjen, förhoppningsvis snart sju.....
    Ha det! Kram Katta

• angel79

Vilka av er brudar hade tänkt att gå på den där träffen om vigsel och äktenskap den 6 maj? Jag hade tänkt gå men tyvärr så har min dotter dansuppvisning i kulturum den kvällen så det skiter sig ju. Om det är någon som ska gå så kanske man kan få höra vad som sagts sen.
    Ha det gott allihopa!

• Brud 29/5 2004

Kommer inte heller inte att kunna gå för vi ska ha heldag med jobbet och gå igenom hela organsationen. Suck.. hade gärna gått. Vi ska ha samtal med prästen den 12 maj har vi fått klart nu. Känns lite läskigt att det är så nära nu.. mycket kvar att få klart. *svälj*

• angel79

Lena
    Var det prästen som hörde av sig till er eller ringde ni honom och bokade tid?
    Hur går det annars med allt?
    Tänk dig, om 4 veckor så är du gift!!!
    Ha det! Kram

• angel79

Är det någonting bestämt angående Ikea förresten? Det kan nog hända att jag inte kan hänga med för jag har så mycket inbokat denna vecka. Tråkigt......

• Åsa-25

Huset ja.. det var massor att göra men det växer på mig. ja vi hade tänkt dela med tessan. Det blir ju lite billigare också :) jag undrar hur många som skrev upp sig på intresse listan?
    Der var riktigt mysigt faktiskt. Avlopp måste ju grävas i alla fall annars vill jag inte flytta in. Tänker ni lägga ett bud eller?
    Jag håller tummarna för att ni snart blir 7 st som kan leta hus eller rent av flytta in i detta :)
    Kram

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???