Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Hur mycket kan ni tänka er att ge för huset? Var det några besiktningspapper med bland dom papprena man fick igår? Vi fick ju inga papper för dom var slut. Jo jag tror nog att det var rätt många intresserade. Jag frågade om det skulle vara fler visningar och det skulle det ju vara så då blir det väl ännu fler intressrade kan jag tänka mig. Jag är väldigt nyfiken vad priset kommer att hamna på tillslut. Jag tror att det kan stiga rätt duktigt.......och då är man ju inte med i leken längre....Ha det! Vi kanske syns på nästa visning!!! Kram
Det var prästen som ringde upp oss.
Vi håller på för fullt med att måla glas, fixa program och greja. Fattar inte hur vi ska hinna med allt. Suck
Äntligen är festprogrammet klart.. jihoo.. nu ska det bara skrivas ut, göras spillvänligt med plastomslag och sedan sätta en spiral så man kan bläddra lätt.. pust.
Lena
Vad kul!!! Du får maila över det sen så man får kolla lite. Så kan man ju få lite inspiration också
Mailar över det bums. Tänk på att det här ska ju gästerna få när vi är gifta på festen efter. Det ska vara dubbelsidig utskrift så det blir som en folder.
Maila honom så kan han skicka papper. Jag hörde några som inte heller hade fått nämligen. Jag vet inte hur mycket vi vill lägga men inte för mycket för det är ju som sagt en hel del att göra. :)
Du Lena.. det närmar sig nu. Börjar du bli nervös? Oj så kul ni kommer att ha.
Ås
Jo han tog min adress igår så han kunde skicka papper. Dom kommer väl säkert i morgon eller nåt. Jag är mest intresserad på om huset är besiktat och vad som står om det. Det är ju lagom kul om hela stället är helt ruttet typ. Det är ju sånt man inte ser genom att bara gå runt och titta. Vet du något mer om huset annars? Vad kostar det att gräva avlopp? Någon mulltoa vill man som sagt inte ha!!!
för mig passar Ikea när som... säg till när det blir.
Lena> vad fint ditt program blev...
Lena
Ditt festprogram var super!!!
Jag lånar säkert lite ideér från det till mitt program!
Mäklaren sa att det kostade 120,000 för anslutningen till kommunen men sen måste man ju gräva under huset + till tomtgränsen och det är säkert inte heller så billigt tyvärr :(
Vi ska dit och titta igen i dag med Tessan så får vi se vad hon tycker. Spännande.