• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • angel79

Vad kul Anna!!!!

Lena

Jo vi tänkte också åka dit i morgon. När kommer ni att vara där ungefär? Tänkte försöka komma samtidigt. När hade du tänkt att åka till Ikea förresten? Visst var väl du ledig på onsdagar? Tänkte om man skulle försöka få till det på en onsdag kanske? Om man fortfarande fick hänga med alltså....

• Brud 29/5 2004

Klart du får hänga med.. Den här onsdagen är lite körig men nästa kanske?

Jag vet inte riktigt när vi skulle till Orrgården. De hade ju några tider som det fanns folk där. Jag ska höra med Perra när han ringer.

• angel79

Lena

Jag kan nu på onsdag men nästa onsdag skiter sig tyvärr. Jag ska vara i stan kl:14.30. Det är klart, är vi väldigt morgonpigga så hinner vi ju. Måste åka med senast 13.30-tåget från Märsta.
    Det var mellan 19.00-20.00 som man kunde komma till Orrgården om jag inte minns fel.

• Brud 29/5 2004

Om du vill så kan vi ju ta Ikea i Barkarby så kan jag köra dig till stan sedan? Tror inte vi kan gå till Orrgården ikväll för Perra är hemma och är sjuk den lilla raringen.

• angel79

Lena

Tack för det erbjudandet men det känns lite väl fräckt om du ska behöva köra in mig till stan. När du är schysst och låter mig följa med till Ikea så vill man ju inte vara till besvär.

• angel79

Lotta

Trevligt att höra i från dig igen! Visst hade vi det trevligt i lördags!!!! Synd att du inte kunde vara med.
    Hur går det med era planer då? Jag hörde att man kunde bli gravid 48 timmar efter att man tagit ut sin spiral!!!! Spännande!
    Själv var jag till gyn igår för att försöka bli klokare på min menscykel, vilket jag inte blev.........
    Det är så där lagom kul å ha mens typ varannan vecka men det kan tydligen bli så efter p-sprutan. Mina ägglossningar har inte kommit igång än så det är bara å vänta....Suck.....Och inte nog med det, våra grannar, Sandras lillebror och hans tjej, fick barn för en vecka sen så då blir man ju helt knäpp när manser en sån där liten sak......Verkligen pytteliten....

• Brud 29/5 2004

Tog bort spiralen i början av Januari och både mens och ägglossning har kommit igång. Har haft mens 2 gånger sedan dess och samma tid varje månad. Ägglossningen funkar oxå som den ska. Men ingen bebbe än.. suck. Kanske är dålig tajming men man blir ju inte yngre liksom he he

• angel79

Lena

Vad avundsjuk jag blir på att du åtminstone kan bli med barn nu. Det är ju bara en tidsfråga för er!
    Jag vet inte hur lång tid det kommer att ta innan ägglossningarna kommer i gång och det är ju ingen annan som vet det heller. Det är ng det som är jobbigast, att inte veta alltså. Dom säger ju att det kan ta upp till 1½år innan det kommer igång och i sånt fall så får jag vänta ett bra tag till. Jag hoppas att ni inte behöver vänta så länge till iallafall
    Kanske en kul grej att berätta för alla på bröllopet!!!

• Brud 29/5 2004

Hoppas det. Hade du hormonspiral innan eller hur var det? Jag hade haft min för länge så min mens hade redan börjat komma tillbaka innan jag tagit ur spiralen ens. Det kanske är därför som det funkar och är regelbundet nu. Hoppas det kommer igång snart för er med. Vore ju kul om vi blev gravida samtidigt he he.. då får vi byta till familjeforumet istället.

• angel79

Lena

Nej jag har aldrig haft spiral. Jag hade p-spruta i två år. Tog den sista i juli-03. Den skyddar alltid i minst 3 månader och upp till 1½ år. Jag hoppas ju att det inte kommer att ta 1½ år för då hinner jag ju bli helt knäpp. Det var Lotta som precis tagit ut sin spiral, du kanske blandade ihop oss.

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???