Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
lena
om du vill kan jag ju fråga om hon kan göra ditt hår med...
Oj.. hjälp... vet jag inte om jag vågar. Kan ju fundera på det. Tack tack
kan ge dig ett utlåtande om hur hon är när hon har gjort min provuppsättning... och som jag sa... hon gör det billigt...
Nix inte jag. Ska kolla runt lite och då kanske jag tar en tur till Vallentuna med. Du är hjärtligt välkommen att hänga med Busig. Alla andra som vill följa med oxå för den delen. Det går in 5 pers i min bil.
lena...
mer än gärna... säg bara till när... :D
mina inlägg blir raderade :( och jag vet inte varför... För jag har väl inte brutit mot några regler heller...
Konstigt! är det för att du försöker lägga med någon länk eller något? Jag har råkat ut för att hamnat i filtret men det berodde på att jag ville vissa någon länk eller något. De är jättepetiga med det där.
lena>
nä... det är inlägget när jag fråga om butiken i Vallentuna... fattar inget... det fanns här igår och det är ett företag som de själva har i branschregistret...