Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
hej angel
ja, jag köpte klänningen på Debenhams o de lovade att jag skulle få pengarna tillbaka om den inte gick o tvätta. sen handlade jag underkläder o lite annat till pojkarna...
11 låter bra... och hitta ska jag nog göra på något sätt....
kul att det löser sig för dig med ang klänningar.... allt verkar falla på plats för oss alla... :)
Och jag köpte klänningen som jag provade sist på Lily. Drömklänningen.
Har inte så mycket planering att ta med mer än det jag har i huvet och det är inte lite. hi hi. Kan ta med mig lite och visa dig av det som jag ska dekorera med samt ett av champangeglasen jag målat.
Kl 11 blir jättebra
Busig, jag hittar inte heller till Odensalavägen. Kan vi inte mötas nånstans och ta sällsis?
Och jag köpte klänningen som jag provade sist på Lily. Drömklänningen.
Har inte så mycket planering att ta med mer än det jag har i huvet och det är inte lite. hi hi. Kan ta med mig lite och visa dig av det som jag ska dekorera med samt ett av champangeglasen jag målat.
Kl 11 blir jättebra
Busig, jag hittar inte heller till Odensalavägen. Kan vi inte mötas nånstans och ta sällsis?
lena
visst kan vi det... jag har oxå min planering i huvudet... har inte skrivit ned något. Om någon vill kan jag oxå ta med mig glas som Tompa målat...
Usch, sitter hemma med sjuk son och det är inte alls kul... blir så rastlös på något sätt...
Ja ta med glasen med Tompamålningen. Är jättenyfiken.
Nu har jag och Perra varit och beställt tårtan i brödboden i Märsta centrum. Det blev en pyramidtårta (man fick låna ställningen) som är White Lady baserad. Alltså vit marsipan med choklad moussefyllning. På tårtan ska ska det vara vita tulpaner med ljusgröna blad och högst upp som blir "våran" bit ska brudparet stå och våra namn vara skrivna i choklad. Tror det blir jättesnyggt.
28 kr biten tar de och då får man även låna en kylförvaringsbox som håller tårtan i 4-5 timmar. Det finns ingen plats i lokalen att förvara den annars eftersom den blir så hög. Då hade man behövt kylrum.
oj... det var inte farligt....
är det någon som har bra tips på var man kan hitta ett fint brudpar att ha på tårtan???
Undrar jag med.. hittar inget brudpar där båda har långt hår.. suck
lena!!
läste precis att dreamweddings.se färgar hår och ändrar... kan kanske vara nåt att kolla närmare på...
kram / Taru
Tack Taru. Ska kolla där. Har även funderat på att göra ett brudpar i choklad som liknar oss.
Nu har jag börjat med ett träningsprogram för att gå ner i vikt.. pust
Var ute 7 i morse med äldsta dottern och gick i rask takt ca 1 timme. Hoppas det ger något resultat. Bara så jobbigt att gå upp tidigt på morgonen och träna men man ska tydligen göra det innan frukost för att det ska ge något resultat. Jobbardagar måste jag gå upp halv 6 för att hinna träna innan.. suck.