Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Aha!! Willys.. hmm.. men hälsade vi då? Har ett svagt minne av att ha sett er på willys. Perra, min blivande hade oxå ett minne av det men jag var inte riktigt säker..
Jasså du Anna, det var du......
Efter ditt första inlägg så sa jag till Sandra att jag trodde att det var du men det trodde inte hon. Sen har vi klurat fram och tillbaks på vem det kunnat vara och senast idag så sa jag att det måste vara du. Va kul! Grattis!
När kommer knåddisarna då?
Kommer du till mig den 17:e?
Hälsa Rickard och gratta från mig!
Jaha Busig och Lena, detverkar som om ni är dom enda jag inte känner på den här tråden. Tänk om jag vetat att det skulle vara så många jag kände som skulle gifta sig när jag startade tråden. Jag är iallafall glad att jag gjorde det för några nya ansikten blir det ju! Och dom får man ju se i morgen.......
I morgon menar jag.....jag är ju inte tysk
Hej tjejer!
Tänkte bara önska er en glad påsk, och hoppas att ni får trevligt imorrn! Vi drar som bekant norr ut i morgon så jag kan inte hänga med, men ni får väl berätta allt om det sen!
Kramis!
Tjoho.. ha det så trevlig och ha en underbar påsk i norr. Vi håller dig underättad om morgondagen.
callisto> trevlig resa...
Lena: Jag är så lat så jag åker bil nästan varje dag om det inte är så att jag ska ut i stan på kvällen eller så.
När ni ska iväg i dag kan ni kolla om det finns några Benjamin Roberts klänningar i någon affär? Han har så fina klänningar tycker jag.
Callisto, ha en bra resa och ledighet
Hag får ju passa på och önska er alla en riktigt glad påsk dessutom :)
Kram
Tjohoo tjejer.
Tack för idag Busig och Angel. Det var faktiskt jättekul även om jag bara hittade en alltför dyr drömklänning. (JAG MÅSTE HAAA DEN) Håller på att försöka bearbeta Perra faktiskt tycker riktigt synd om mig.. tänk att gå i så många butiker men ändå inte hitta något som passar. Jag håller på att försöka hitta bilder på den så att jag kan åka runt på en turne och hitta en billigare variant. Den jag provade var tror jag en Nixa 374. Tror jag alltså.. det var ju en Lily affär men de verkade ändå ha Nixa. Eller??
Kramis från Lena
Kom ihåg att vi pratade lite om fotograf idag. Jag kan faktiskt rekomendera en fotograf som jag känner sedan min tid som modell. (ja ja typ hundra år sedan men vadå?) Hon heter Marie Therese Carlberg och finns i huset precis ovanför brandstationen i Märsta. Här är hennes hemsideadress
www.shayfoto.nu/
Jag tycker att bilderna som finns på hennes hemsida inte gör henne rättvis för hon är mycket bättre än så. De bilder hon tagit av mig genom åren har varit superbra.