Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
hej lena
tack själv... o tack till angel med. det var jättetrevligt.. o så fick jag ju min klänning... Hoppas du lyckas övertala Perra ang. klänningen för den var jättefin på dig... Jo, Lily säljer Nixa:s klänningar. Tänkte på en sak; har du kollat om någon säljer den på nätet? typ ebay eller nåt sånt? du vet ju storlek och modell och har du tur kan du ju hitta den billigare då...
kramis
Är en redan gift Märstabrud som bara ville berätta om mitt bröllop. Vi gifte oss i Odensala Kyrka och hade festen på Odensala Bygdegård, ett toppenställe, där fanns allt, porslin, bra kök, en "riktig" diskmaskin, precis som på restaurang. Maten lagade vi själva och tårtan (en underbart god och vacker) införskaffades från Brödboden i Märsta C. Priset för tårtan var endast 28:- biten och vi var ca 90 personer på festen. Solen sken hela dagen och lyckan log. Nu har vi varit gifta ett år och en liten har kommit.
Lycka till alla Märstabrudar och hoppas ni får ett lika lyckat bröllop som jag fick!
Lena och Busig
Tack för i torsdags!!!! Det är alltid kul att träffa nytt folk.
Lena, shay foto var den första jag ringde till angående fotograferingen men dom är så fruktansvärt dyra. Dom skulle ha 3500kr för bara fotograferingen och sen skulle man betala 100kr per bild!!!! Synd tyckte jag eftersom att jag blivit fotad av dom tidigare och är jättenöjd med dom bilderna.
angel> kolla fotografer.com De är inte så dyra.. Vi kommer troligtvis att anlita dem, har inte bestämt oss riktigt än...
Kram
Trist att de var så dyra. Sitter här och målar champagneglasen för fullt. En vit tulpan på varje. Blir ganska fint. Har lyckats övertala Perra att följa med o titta på klänningen ni iaf. Undrar om de har öppet i morgon? det står inget på deras hemsida..
hej lena
synd att det inte står nåt på deras sida... du kan ju alltid ringa o kolla... Hoppas han går med på det...
Jag sitter o kollar budgeten :( inte så kul men måste kollas ibland...
kram
*svälj* säg inte så.. vågar inte ens tänka på våran budget, speciellt inte om jag köper klänningen med
hej alla...
usch vad jag sovit illa... tänker för mycket på allt som måste fixas... är det någon annan som har samma problem? tycker att jag hela tiden kommer på mer saker som jag har "glömt". fortsätter det så här så är jag ett slitet trött kolli när vår stora dag kommer...*suck*
Svärmor var här igår och fick ner mig lite på jorden. Jag har svårt att koncentera mig på en sak i taget. Håller på att dutta här och dutta där. Men nu ska jag ta tag i det här med klänningen sedan ska jag börja skriva upp vad som är kvar att göra och bocka av. Blir inte klok på det här.
nä... vem blir klok... kom fram till att jag måste börja fundera på flytten oxå... hur det nu ska vara möjligt... känns som om allt bara åker karusell i huvudet på mig. antagligen är jag alldeles för vimsig för att reda ut de här sakerna samtidigt. som tur är kan vi kanske få våra syskon med respektive att hjälpa till när de kommer hit... men det märker jag först då...