• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Åsa-25

Om du är äldst så betyder det bara att du har mest kunskap och erfarenhet av oss :)
    Jag kan tyvärr inte hänga med i morgon för bokslutet är inte på långa vägar klart. Inga konton stämmer tyvärr men det kommer väl fler gånger?!
    Öl på uteserveringen har vi ju pratat om + hemma hos Katta.

• Brud 29/5 2004

En glad! vet inte om det var mig du menade men jag jobbar vid slussen... vem är R?? och vad heter du??

• Brud 29/5 2004

Jag är 32 för att vara exakt. hi hi.

Men jag ser fram emot att lära känna er som jag antagligen inte känner.. Ni verkar var ena sköna tjejer iaf hur som helst..

• Busig

lena>nä... för jag får massa dumma mail till jobbet istället ;) tja... kan väl inte vara så svårt att hitta... om inte annat kan väl er reception informera mig... Vad har du för direktnr till jobbet?? tre sista? ifall vi blir sena menar jag... de andra nr kan jag... fast min tekniska ;) sambo säger han kan koppla oss...*tvivlar*

• Brud 29/5 2004

HA HA HA Kan tänka mig det. Jag har 1244 som direktnummer. 2 an står för plan 2.

• Busig

oj... han protesterar högljutt här... men... vi hittar dig... Jag tycker med att det ska bli kul o träffa er och lära känna er.

• Åsa-25

Jag jobbar på ett fastighets företag i Nacka. Hyresadministratör som det så fint kallas :) Lite långt att åka men det funkar.

• Brud 29/5 2004

Kan tänka mig det.. åker du kommunalt eller åker du bil? jag åker oftast tåg till slussen men ibland tar jag bilen. Jag har en kompis som bor i Nacka och det är ju en bit från Märsta

• Brud 29/5 2004

Tompa får väl eskortera er till mig om inte annat.. men jag står nog och spanar vid receptionen vid halv 12 tiden...hi hi

• Busig

lena>han har redan lovat att guida oss... ;) kan ju inte vara vid ert jobb utan att säga hej till honom... sen är det bra för då kan han presentera oss för varandra... fast jag vet att vi har sett er på Willys någon gång...

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???