• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Brud 29/5 2004

Klart han gör.. så förälskad som han såg ut hi hi...

• Busig

oj... skrev visst lite fel...ska ju vara JA och inte jag... ja ja... sbtb.. (skit bakom tangentbordet)...

• Brud 29/5 2004

Fattade jag väl hi hi..

DET är det sista du behöver vara orolig för. Att det inte skulle bli ja.

• Busig

tror inte heller att jag behöver oroa mig... ;)

har du läst tråden ang. någon som får virus sen de lagt ut sin mail här??? man får nog akta sig lite....

kram

• Brud 29/5 2004

Nix det har jag inte hört något om. Viruset vi fick på jobbet kom ifrån andra system i skåne. Nu har vi i allafall lokaliserat det och rensat bort det.

• Busig

skönt för dig att de fixat det under din lediga dag... :)

• angel79

Oj vad ni skriver hela tiden!!!!
    Lena
    Vilket bra pris ni fick på tårtan. Vi ska ju också ha white lady men jag har fått priser från 35kr/bit och uppåt beroende på hur mycket dekoration man ska ha. Det var därför jag tyckte at det var bättre att köpa tårtställningen själv och sedan köpa tårtorna löst.

Angående dreamweddings.........
    Om det är någon som ska beställa något därifrån så kan vi väl göra det tillsammans så delar vi på frakt- och portokostnader? Vi kan väl kika in på deras hemsida på lördag.
    Kram på er

• angel79

Taru
    Det går inte att komma in på fotorafer.com. Du kan väl visa mig på lördag kanske?

Lotta, Åsa och Anna.....var är ni?
    Ni har väl inte övergett oss????
    Syns vi på lördag eller?

• angel79

Fotorafer...hihi...fotografer ska det ju stå så klart

• Åsa-25

Inte då, här överges ingenting :)
    Vilket nummer bor du på?

Pröva med www.fotografer.com så tror jag att du kommer in på sidan.

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???