• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Brud 29/5 2004

Vart nog en kombination av all nervositet och hur fint alla andra ordnar det. Känns som att jag inte hinner med riktigt. Snart är det dax

• Busig

lena: jag tycker att det du berättat om hur du ska ha det är jättefint... själv känns det som om jag ligger i lä där.... Visst är man nervös, det är ju inte länge kvar...

Guuuud, har träningsvärk. Vi har åkt inlines i 1,5 timme idag.... o jag är mer otränad än jag trodde... Tänkte på en sak, om man går ner mycket i vikt, passar klänningen då???

kramisar...

• Brud 29/5 2004

Tänkte på det jag med.. fast jag tänkte åka och prova den en gång till i slutet på månaden innan jag hämtar den för gott så de kan göra ändringar om man skulle ha gått ner mycket. Nu har jag gått ner 2 kg sedan vi provade sist.

• Busig

ja... jag får nog prova min ett par veckor innan så jag får se om den ska ändras... Sen får jag väl se om jag kan hitta nån sömmerska som snabbt kan sy om den..*suck* som Tompa precis sa... "har ni inte problem så skaffar ni er det... Sluta gå ner i vikt o fyll ut era klänningar istället"... ja se karlar...:/

• Busig

förresten... Starkt jobbat... önskar jag kunde få samma resultat så snabbt...

• Brud 29/5 2004

Ha ha ha.. han är så klok Tompa. Helt rätt egentligen. Har ju inte överanstängt mig med viktnedgången egentligen. Har bara låtit bli godis och börjat promenera.

• Busig

*ASG* ja... så kan man oxå se det... fast klok.. nä inte det minsta... han ska ju gifta sig med mig ;)

Testat åka inlines någon gång? Jag har sån jä**lsk träningsvärk just nu... fast det är kul så det är det värt...

• EnGlad

hej idag har det ordnat sig med massa saker! En ny kompis till R berättade att han e utbildad kock och undrade om han skulle hjälpa till på vår dag=underbart! Så ordnade det sig med klänningen, köper fel stl, slöja och underklänning för 3900kr så ska jag lämna in den för att få den insydd till en kompís mamma för en liten peng, det sa hon va inga problem.
    Så va vi på gudtjänst i dag för att reka och då fick vi reda på att dom har krona att låna ut som vi hoppades, så vi fick se den....jättefin massa rubiner och smaragder och vad det nu heter, den är minst 60 år gammal, jättetufft. Så i dag är EnGlad JätteGlad!
    ha det bra

• Åsa-25

Vad roligt Anna!
    Skönt när allt bara löser sig :)

• callisto79

Hej tjejer!

här har det visst hänt en hel del sen jag var inne sist.. Har ju jobbat som en tok förra veckan och har inte orkat sitta vid datorn. Men nu lättar det lite (iallafall tills nästa "mardrömsvecka" om 4v) så jag ska försöka kolla in lite oftare..

Hade ni trevligt hos Katta i lördags? Hoppas jag kan följa med nästa gång ni ska ses.. Även om vi just nu är mer inriktade på att utöka familjen än att planera bröllop, så är de ju alltid bra med idéer för framtiden..

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???