Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Lena
Bestäm en dag du då det passar dig att åka till Ikea. Det funkar nog för mig och Busig också. Ska ni till Orrgården nu på tisdag förresten? Jag tror kanske inte att vi kan då men du kan ju få bidra med lite information sen angående vad som fanns och inte fanns. Ha det!
Jo vi har tänkt att gå dit i morgon. Ska ta med block o penna och anteckna ner allt som finns samt storlekar på bord osv. Jag skickar över det till dig sedan.
Den här veckan ser det tjockt ut på Ikea fronten. Men nästa vecka så.
Lena
Det låter bra med Ikea nästa vecka. Jag kan tyvärr inte på torsdagen bara för då har min dotter dansuppvisning i kulturum.
Angående Orrgården i kväll så kanske vi kan åka dit iallafall. Vilken tid ska ni gå dit? Vi ska på kalas på kvällen men jag tror att vi kanske hinner med både och. Så förhoppningsvis så ses vi kanske i kväll!
Kommer inte ihåg vilka tider det var som det var någon där??
Mellan 19.00-20.00
Just det. Vi kommer dit då. Nu har jag varit och beställt brudbukett och bordsarrangemang. 1500 allt som allt. Toppenställe det där i Märsta centrum.
Fick boka bröllopsresan med idag. Mitt jobb har en lägenhet nere på franska rivieran som är jättefin precis nere vid havet och vi ska åka dit v.35 Underbart
Nu börjar det ordna upp sig. I morgon åker vi till Västerås och hämtar ringarna.
Härligt, franska rivieran........
Vi ska hämta våra ringar på fredag
Vad blev det för bukett? Blev det den som du hade tänkt dig? Jag ska dit i morgon med bilder på den bukett jag vill ha så att dom kan räkna på priset och så. Ska dina tärnor ha någon bukett?
Jag har beställt vita kallor som ska vara liggande med ett ljusgrönt fint band om med vita pärlor. Flickorna kommer att få en liten bukett eller vad det heter runt sin arm och Perra i knapphålet. Jättefint.
hej tjejer...
här händer det mycket... själv har jag inte gjort speciellt mycket, känns som om jag behöver ett par dagars paus från bröllopstankar, blir flytt istället...
säg till vilken dag det blir nästa vecka så följer jag med...
kram på er
Guldsmeden ringde nyss och sa att att inte ringarna var klara.
Men i början av nästa vecka ska vi åka dit o hämta dem.
Nu har vi inventerat lite iaf i lokalen och fick lite bra tips av Angel med. Bra ändå att kolla in lokalen samtidigt.
Himla söt son hade hon med sig oxå.. en riktigt litet busfrö till raring.