Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Åsa
Då syns vi i kväll! Vi ska också dit, ska släpa med mig mamma dit.......
Vi vill titta på huset en gång till, i lugn och ro, utan barn......
Åsa
Vad är det man ska gräva för under huset? Är det avloppet? Det står ju att det finns eget avlopp? Eller är det rör till avloppet som behövs? Hänger inte med så bra!!???
Man måste dra ut rören från typ badrummet och sen under huset så att du kan mecka ihop de rören med röret som ska anslutas till komunens del... hänger du med? :D
Jag gör knappt det. jag kan peka och berätta i kväll så kanske det klarnar för oss :)
Ha ha.....ja, det låter bra! Jag fick hem papprena idag iallafall så nu har jag läst igenom dom iallafall. Men är huset besiktat? Vi kan ju prata mer i kväll förstås. Ha det! Kram Katta
Svårt det här med namn. Jag ska ju ta Perras efternamn och har skickat in papper om namnbyte för det som man ska. Vet nån av er hur det går till sedan? när träder det i kraft? efter att de fått nått papper från Prällen eller?? Känns ovisst det här med när man ska ändra körkort, kontokort ect..
Ja jag har också funderat på det där . Jörgen byter ju till mitt efternamn så det är han som får byta alla kort och så men jag tänkte på smekmånaden. Vi gifter oss på lördagen och åker på onsdagen där efter. Det kan väl inte ställa till något problem på resan? Jag har beställt resan i våra namn som vi har nu. Det borde ju ta ett tag innan allt är klart och det nya namnet träder i kraft?
Det gjorde du rätt i. Hörde om någon som beställt resan i sitt nya namn men inte fick åka för det stämde inte sedan.. huvaligen
Du måste ha samma namn i passet som på biljetterna annars kan de bli sura på Arlanda ;)
jag tror att det tar ett par veckor innan allt har gått igenom och att de skickar hem papper.
Då borde det ju vara lugnt för våran del........men man blir ju lite nojig
Åsa
Nå, vad tyckte Tessan? Ni verkade ju vara intresserade iallafall! Har ni diskuterat hur mycket ni är villiga att gå upp i pris?
Vi har inte bestämt oss än för hur mycket vi vill gå upp. Man får ju tänka på att det är mycket som ska göras inne också.....
Det ska ju bli spännande iallafall och se vad priset hamnar på, jag menar, man har ju sett ruckel värre än det här som har gått för nästan 2 miljoner så det är väl ingen omöjlighet men så mycket bjuder inte vi iallafall!!!