• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Busig

Katta;

kan jag säkert... Ska bara reda ut allt som ska göras... innefattar bla en fight med kommunpolitikerna... De har beslutat att flytta omkring våra barn så att de inte får gå i den skola vi har valt... gäller hela Valsta. *suck* har en hel del annat att ta tag i men måste sätta fart med det här med...

• angel79

Taru
    Vaddå, får dom inte gå kvar i samma skola? Vilken skola har ni valt och vilken måste dom gå i? Hoppas att det löser sig?
    Kram på dig!

• Busig

våra barn går på Sagaskolan som idag är lekis till 6:an. Nu har kommunen bestämt att de from 4:an ska gå på det som idag är ett rent högstadie... vilket jag INTE accepterar... tänk små fyror med nior... det är helt sjukt... Kommunen ska ta beslut på måndag och vi har mötet på tisdag... Vi valde skola eftersom de skulle få gå från 1:an till 6:an i samma skola... Vad gör man??

• angel79

Tjenare tjejer!
    Här var det dött.........
    Hur går de för er allihopa?
    Lena och Taru, det är inte länge kvar nu........Nervösa?
    Kram på er allihopa!!!!

• Brud 29/5 2004

Tjoho.. har haft bråda dagar här där jag försöker mixa bröllopsplaner med jobb och en utställning som jag har på söder i stockholm.. Idag har jag och Perra varit i chokladfabriken och beställt brudpar till tårtan. Fick se ett par som de gjort och de var urfina. De är gjorda i marsipan och man får dem precis som man själv ser ut. hi hi.. sedan har jag varit tillbaka i blomsteraffären idag i Märsta där jag även beställde ett diadem med champangefärgade små rosor. Blir nog jättefint till min klänning.

Hur går det för er då?

• Busig

hallå alla... här är kaos... flyttlådor överallt o jag hittar knappt mig själv!! försöker hinna med allt planerande med bröllop, flytt och annat som dyker upp.

Nervös... ja... fast inte så farligt ändå... har nog inte tid tror jag..

kram på er alla

• Brud 29/5 2004

Nu har vi haft samtal med prästen. Gud vad nervöst det börjar att kännas. Vi har fått öva på hur vi ska gå in och välja psalmer. Ska göra ett vigselprogram nu.

• angel79

Lena
    Vart beställde ni brudparet? Var det i Vallentuna? Vad kostade det?
    Jättenyfiken!!! Låter jättehäftigt!!!

• Brud 29/5 2004

Nä på chokladfabriken. Ligger på söder i Stockholm. Inte långt från Tyrens. Den kostade 250 kr men det är ju inte dyrare än ett vanligt brudpar plus att det blir mer personligt.

• angel79

Lena
    Men hur gör dom för att få brudparet att se ut som er. Tar dom kort eller? Eller skriver dom bara ner detaljer?
    Förresten, jag mailade till Therese Östlund, Orrgården och bad dom köpa in dessertskedar och champagneglas så jag hoppas att dom gör det. Fast champagneglas har ni ju redan! Kram kram

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???