Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
trist med ringarna... men bra med er lokal... Själv ska jag försöka hinna till lokalen vi har hyrt för att kolla borden och sånt... Känner att jag inte har koll på det... Det känns att det börjar närma sig... typ PANIIIIIK!!!!!
Lena
Jag håller med. Det var bra att gå dit samtidigt, då kan man få lite tips av varandra. Killarna säger ju inte så mycket........
Ser fram emot Ikea nästa vecka......
Idag ska jag åka in till stan med mina två busfrön. Vi ska titta runt lite, har fortfarande inte hittat några klänningar till mina tärnor.......
Ha en bra dag! Kram
Panik är bara förnamnet. Känns ganska tungt nu med allt som ska göras. Plus jobb och allt annat som man har. suck
hej på er alla
hur går det med planeringen?
Inatt drömde jag min första bröllopsdröm...
det va jättekonstigt, min mamma sa att jag skulle ha en dräkt istället, så skulle vi plocka brudbuketten i trädgården, och alla blommor blommade sitt bästa för dom ville va me i buketten(=skum dröm..) har väl igentligen massor kvar att göra t ex att skicka ut inbjudan, kan va bra..
En tjej som jobbar extra på mitt jobb är tydligen jättebra på att sjunga så jag ska fråga henne, men vet ingen låt som kan passa , nån som har nått förslag?
Anna
Min moster ska sjunga (förhoppningsvis) "För alltid" med Sara Löfgren. Andra klassiker är ju "Det vackraste" med Cecilia Vennersten och "Älska mig" med Ainbusk Singers. Jag var inne på en annan låt också, från filmen "Livet är en schlager" som heter "Aldrig ska jag sluta älska dig" med Helena Bergström. Fast det är väl Jonas Gardell som har skrivit den tror jag.
Det finns säkert en massa andra låtar som är bra också. Vill du ha en svensk låt eller engelsk?
För alltid tycker jag är jättefin och samma som älska mig. Jättefin.
Vi ska ha "du ser en man" med Svante Thuresson. En manlig kompis till oss ska sjunga den. Den går så här..
Du ser en man
En man som älskar dig
Han ser, du vet
så det är ingen hemlighet
när du ler
vet han inte om det är av vänlighet
hur ska
han visa
hur glad
han är att han fann dig
För någon sa
"Hon älskar säkert dig"
Men han vet ej
hur han ska våga fråga dig
det han vill
hittar ej de rätta orden
och i denna stund
han önskar att du
var han och han var du
Du ser en man
som älskar dig
men han är rädd
att du säger nej
säg vill du ha mig?
ska han våga fråga dig?
Det han vill
hittar ej de rätta orden
och i denna stund
han önskar att du
var han och han var du
Du ser en man
som älskar dig
men han är rädd att du säger nej
säg vill du ha mig?
Vi har en låt som vi funderar på vad tycker ni, en gammal låt med Eva Dahlgren Egoism...
Hellre ett liv i en skog med dig där man e gömd
Än ett liv bland alla där man är glömd
Hellre en regnig morgon med ditt ljus
Än en solig morgon alla utom du
100 tårar i min hand
från dig ett natt du skratta
i nån annans famn
hellre 100 mil bort och jag vet var du är
än att du är nära ändå inte här
jag vill att du tror mej
en endaste gång
försök förstå mig
du gör dagen så lång så ändlöst lång
jag kan höra dig skratta
se din mun le
dina ögon lever
säg att du är med
att vi delar samma resa
att vi styr mot samma mål
kom ta min hand vi gör världen till vår
säg att du smeker min kind för att du tycker om att jag kan ge av mig själv
till den jag tycker om
för du kom med livet
du ger och jag tar
du kom med sommar du är allt jag har
jag vill att du tror mej
en endaste gång
försök förstå mig
du gör dagen så lång så ändlöst lång
vi har nästan bestämt oss. men vi ska ha en låt till...*funderar*
Angel, den låten från livet e en schlager
är ju jätte fin.
Och den där låten va ju en fin text på Brud29/5! Är du nervös nu inte långt kvar*ler*
hej tjejer...
fina låtar ni ska ha...*ler* Ser oxå fram emot Ikea nästa vecka, är det bestämt vilken dag det blir?
Idag ska jag äntligen få göra en provuppsättning av mitt eländiga hår... lite nervöst...
ha en trevlig valborg allihop...
kramisar
Trevlig valborg på er allihopa!
Här hemma mår vi inge bra alls. Tösen min fick magsjukan i natt och jag och min blivande är tokförkylda!!!! Nu är det bara att hålla tummarna för att man inte själv åker på magsjukan för det är ju något av det värsta som finns!!!