Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Nja. På onsdagar kan jag inte kvällstid.. Har hundkurs då. Men vilken dag som helst annars går bra.
/krångel-Lena
Det behöver ju inte vara en onsdag förstås.
Jag kan typ när som helst så det är bättre att ni två bestämmer när det passar er bäst.
Hallå!
Var håller ni hus allihopa?
Tjohooo!
Nu har jag bokat fotograf! Han heter Michael Folmer och kommer från Väsby. Vi betalar 2200kr och då får vi en cd-skiva med alla bilder på (50-70st). Om vi ville att han skulle vara med under vigseln så tog han 350kr/timme men jag har inte bestämt mig än om han ska vara med men det lutar åt det. Ett bekymmer mindre iallafall! Jag har börjat lite med bröllopsprogrammet så om det är någon som har några bra tips, t.ex roliga lekar, så är det bara att hojta till!
Kram på er!!!
Håller på för fullt med bröllopsprogrammet.
Har lånat några gamla foton av min mamma och Perras mamma som jag ska scanna in och ha i programmet men roliga figurer till. Jag mailar givetvis över programmet till er när det är klart. Har jobbat på en framsida men nu är den klar med en vit tulpan. Sedan är det det hittills 12 sidor men lite roliga grejor, meny och lite allsånger om nån känner för att sjunga. Det blir nog ett ändå mer omfattande program innan jag är klar för det ska in lite kula grejor om mig o pertan när vi träffades och lite historik om oss. Men som sagt så skickar jag över mitt program och vill ni norpa nått så är det helt okidoki.
hej tjejer....
jag som ni håller på med bröllopsprogram... lite idétorka men ett tips är "det gemensamma talet"... finns på en tråd här o läsa...
vad det gäller ikea... säg en kväll som passar så ska jag nog klara det...
kramisar...
här är länken...
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m607447.html
den verkar jättekul....
Hej tjejer...
har hittat en kul sida med skojigheter till festprogram...
sätt www före bara...yttermera.se/aktenskap/index
kramisar
Hi hi .. den hade jag redan hittat och nu håller jag på att scanna in bilder på mig och perra när vi svar små så jag kan göra lite roligt bilder till programmet och lite historikberättelser. Hoppas det blir bra.
Nu är allt vin klart 30 röda och 20 vita samt 6 flak öl till efterfesten.. phuu..
Har fixat vatten etiketter till karafferna som jag ska ha på borden sedan har jag målat tulpaner på champangeglasen så det står härliga till.. sen fattar bara bränningen av dessa så man kan maskindiska dessa.
Skulle vilja fixa vattenkaraffer .. tror int att Orrgården har så mycket och några extra skadar ju inte.. När ska vi åka till Ikea???
hej!
när passar ikea för dig? jag får se till att det passar mig...
Har nu knåpat ihop vårt festprogram... skulle ju inte ha nåt egentligen men blev så ändå :) Tompa sitter jämte mig o målar för fullt så vi kanske har en liten chans att få glasen klara tills vi ska flytta.
kram