• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Brud 29/5 2004

Vet inte om jag har fattat det här rätt men håller ni på att buda på samma hus? såg bara de sista inläggen och har inte hängt med riktigt.

Nu har jag testat att göra en spiral på sidan av festprogram och plastat in dem.

Vart jättesnyggt om jag får säga det själv. hihi

• Busig

lena>

hur gjorde du då? skulle oxå behöva nåt sånt eftersom jag ska vika våra program till ett häfte...

vem är det som köper hus? *förvirrad*

• Brud 29/5 2004

Budningen på hus verkar var åsa och Angel79.

Jag tänkte maila dig om bröllopshäftet. Men hur som helst så kan jag hjälpa er att göra det. Vi har ju fått en ny färgkopiator på jobbet som man ska kunna få det vikt och häftat som i en broschyr. Om ni vill ha det som i en A4 som jag har så kan man göra en spiral med plastad fram/baksida... fundera litegranna. Jag hjälper er gärna med det.

• Busig

lena>jag vet att ni har färgkopiator... eller skrivare i varje fall ;) Tompa har lovat att fixa det, jag har tagit hem papper från jobbet (ljusgrått). Tror att vi ska ha vårt som häfte, annars får jag göra om allt och känner inte riktigt för det. Mailade jag dig den som jag numrerat sidorna på? Den första du fick var nog lite konstig men rätt ändå... på nåt lustigt sätt...

• Brud 29/5 2004

Fick en upplaga. De ser ut som broschyrer.

Med den de nya kopiatorerna så kan man både skriva ut som broschyrer och häfta ihop ihop det med automatik. Du kan väl höra av dig om ni vill ha hjälp. Vi tänkte fixa våra program nästa helg eftersom jag inte vill störa produktionen. Men det är ju bra att utvärdera de nya kopiatorerna he he.

• Busig

lena> hinner du/ vill du hjälpa oss så tackar vi självklart inte nej... menar du nu till helgen eller nästa vecka? nästa vecka flyttar vi....

• Brud 29/5 2004

Jo jag menar denna helg som kommer. Det börjar ju liksom bli ont om tid. Både för oss o er. hi hi

• Busig

jag VET... känns lite panikartat vissa dagar. När hade du tänkt åka dit? jag följer gärna med, en VÄLDIGT bra ursäkt att slippa fundera på att packa här hemma...

• Brud 29/5 2004

Vet inte riktigt än. Perra jobbar från halv 3 så det får bli på förmiddagen antagligen både lördag o söndag.

• Åsa-25

För att bringa lite klarhet :) Både jag och Katta har kollat på samma hus. Broby Gård som ligger typ vid Husby Ärlinghundra kyrka. Stort hus men enomrt mycket att göra!!
    Katta, vi gillar huset men jag vet inte riktigt hur mycket mer vi vill lägga. Vi får se vad budgivningen börjar på. Den skulle ju börja på torsdag! :D

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???