• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Brud 29/5 2004

Inte helt omöjligt i mitt förvirrade tillstånd..

Hoppas det lossnar för er iaf.

• angel79

Hur blir det med det där besöket i Vallentuna förresten? Visst pratade vi om att åka dit någon vardagskväll?

Lena
    Du kan väl höra av dig om ni ska till Orrgården någon annan dag?
    Angående barkarby nästa onsdag.....tänkte om du visste vilken som är den närmaste tågstationen. Tänkte om du kanske skulle kunna släppa mig vid någon tågstation på hemvägen i stället för att åka in till stan?

• Brud 29/5 2004

Jo det finns ju en pendeltågsstation i Barkarby men det är inte alls långt till stan från Barkarby. Tar bara en kvart dit eller nått...

Det blir nästa tisdag som vi besöker Orrgården. Vi kan ju höras på telefon om det. Vet inte något om Vallentuna, det var busig som visste nån affär där.

• Busig

hej tjejer...

här är länken till deras hemsida...

www.brollopstorget.se/Foretag/infosida.php

jag följer gärna med om det blir nästa vecka någon gång...håller på att försöka återhämta mig från en snabbantingskur vid namn magsjuka...

kram

• Brud 29/5 2004

Men gumman.. inte vara sjuk. Jag är ledig nästa onsdag på dagen men åker vi till Ikea så blir det lite tajt med Vallentuna med. Jag kan iof kanske gå tidigare någon dag från jobbet med.

Kramisar/Lena

• Busig

nä... jag rekomenderar inte det här... fast nu kan jag åtminstone äta lite och dricka...

jag har nog svårt att komma ifrån dagtid eftersom jag jobbar... Hade varit kul o följa med till Ikea men jag måste avstå....

• Brud 29/5 2004

Om vi inte kan ta Ikea på kvällstid då? de har väl öppet ganska länge?

• Busig

Om ni åker på kvällen följer jag jättegärna med... Jag tror att de har öppet till minst 19...

kramisar

• angel79

Visst kan vi åka på kvällen. Jag tror att dom har minst öppet till kl 20.00 (iaf i Uppsala). Jag ska vara i stan kl 14.30 så jag borde vara hemma senast kl:16.30. Hur dags kan ni åka i sånt fall?

• Busig

jag slutar 16.30... så direkt där efter...

kramis

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???