• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Busig

lena>

nä... det är inlägget när jag fråga om butiken i Vallentuna... fattar inget... det fanns här igår och det är ett företag som de själva har i branschregistret...

• Busig

lena>

nä... det är inlägget när jag fråga om butiken i Vallentuna... fattar inget... det fanns här igår och det är ett företag som de själva har i branschregistret...

• Busig

oj... blev lite många där kanske.. ;)

• angel79

Lena
    Nej jag har inte beställt min från brödboden men det verkar ju som att dom har väldigt bra priser så jag får väl åka dit och be om ett prisförslag kanske.
    När och vad ska ni göra i Vallentuna?
    Fattade inte riktigt men det kanske är pga att det saknas något inlägg.
    Tänkte baka något gott nu inför morgondagen

• Busig

usch.. är nervös... Tompa är och hämtar min klänning nu... Väntar bara på att han ska ringa...

• Brud 29/5 2004

Eftersom busig verkar ha knas på datorn så svarar jag. Jo vi tänkte åka till nått ställe i Vallentuna som gör tårt figurer. Tänkte att man kan ju åka runt till flera och kolla.

De var jättetrevliga på brödboden och eftersom ni inte ska ha pyramidtårta så lär det ju bli ännu billigare än 28 kr biten.

• Busig

hej,

det finns en affär i Vallentuna som heter Cake & Design...finns här i bransch registret...

Lena> när o vart ska vi ses imorgon?

kramisar

• angel79

Lena
    Jag hittar inte ditt visitkort....letar....

• angel79

Lena
    Jag skickade ett mail till dig i stället. Du kan väl kolla så att det kom fram och så. Nu måste jag springa, ska hämta barnen.
    Kram

• Brud 29/5 2004

Vart bor du? (maila eller smsa) så kan jag ju plocka upp dig hemma.

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???