• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Brud 29/5 2004

Idag så var vi för att se om brudaffären var öppen men icke. Vi har bestämt lunchdate på tisdag så då ska vi titta på den och förhoppningsvis kunna köpa den med.
    Perra sa i bilen på väg dit att han har såå svårt att sova och att han tänker på det här hela tiden. Känns skönt att han sa det så det inte bara är jag som är virrig.

Påsk kram på er.

• Brud 29/5 2004

Tjohoo.. nu är det gjort. Jag har köpt klänningen. De skulle lägga in den lite över axlarna samt göra en liten ögla för det lilla släpet och pressa den. Nu kan jag pusta ut över det iaf

• Åsa-25

Vad roligt! Skönt att det är klart.

• Brud 29/5 2004

Busig!!

Såg att du smsat mig, jag har jobbat så jag har inte hunnit svara. Men du såg kanske att det gick vägen med klänningen. YES. Hon i butiken var lika snorkig idag med men de erbjöd sig att lägga in klänningen och fixa till den iaf.

Hur har det gått med din klänning? har det ordnat sig?

Kramis

• Busig

lena
    provade du den så att Perra fick se den? vad det gäller min så är den inlämnad idag och klar på fredag... nervös för att det inte ska bli bra men de sa att det skulle funka, enligt Tompa i varje fall... ;)

sen har jag nog fixat en tjej som ska gör iordning mitt hår... grannens syster är tydligen jätte duktig på sånt... så det verkar som om det mesta löser sig... =)

• Brud 29/5 2004

Hi hi.. nej Perra körde jag ut ur affären. Han fick stå på gatan utanför när jag provade den och så att de fick nåla det som skulle tas in.

Gud vad bra att det ordnade sig med våra klänningar. Tror som Tompa att det fixar sig med din klänning. Fint att du får någon att fixa håret med. Jag får fixa mitt själv men det känns bäst oxå. Ska köpa lite extra hår och sätta i så det blir rikigt långt. Sedan ska jag göra det i min naturliga hårfärg som är mera rödhårig. Blir finare till klänningen tror jag. Har nästan samma hårfärg som Tompa nästan egentligen. Är redan trött på blont hår. Var mörkhårig fram till i somras då det blev riktigt solblekt utomlands och sedan dess har jag inte gjort någon toning. Gjorde lite ljusare slingor bara men nu är jag less på det igen. Jag är hopplös

• angel79

Oj, det var ett tag sen man skrev sist...

Busig
    Jag har samma problem som du. Jag sover dåligt och drömmer hela tiden att jag inte ska hinna med allt som ska göras.
    Köpte du klänningen på Debenhamns iallafall eller?

Lena
    Blev det drömklänningen som vi tittade på eller?

• angel79

Just det, glömde berätta...
    Saker och ting börjar reda upp sig lite nu ialafall. Var till stan och Kista med en av mina tärnor och tro det eller ej men vi hittade faktiskt massa fina klänningar!!! Den vi fastnade mest för var så läcker....och dyr. 2000 kr.....Men hon hade tänkt att sälja den efter bröllopet och hoppas på att få tillbaks en del av pengarna då. Nu måste jag bara iväg med min andra tärna och se vad hon tycker om klänningen........
    Jag har hittat klänningar till våra döttrar också så näbklänningarna är också klara! Dom är vita men det spelar väl ingen roll???
    Ringarna är också beställda sådom ska vi hämta den 30 april! Spännande.......
    Det är så skönt när saker och ting börjar reda upp sig!

• angel79

Angående lördag........
    Vilken tid passar för er brudar?
    Kl:11.00????
    Vilka är det som kommer?
    Vet alla var Odensalavägen ligger?
    Det ska bli jättekul att träffa er alla!!!
    Ni kan väl ta med er bröllopstidningar, planeringar och ja allt som kan va bra!
    Jag behöver massor med tips. Skriv upp frågor som ni har, det tänker iaf jag göra annars glömmer man allt. Kram på er!

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???