Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
hej..
jag skrev www.fotografer.com i mitt första inlägg ang det men fastnade i nåt filter.. :( tänkte att det är bättre att skriva utan så kanske det kommer fram
angel: visst kan jag visa för det är ett bra pris..
kramis
Kollar gärna på dreamweddings. Funderar på att beställa lite grejer därfrån.
Konstigt att eran blev så dyr. Beställde ni från brödboden med? Vi har ju rätt mycket dekorationer vi med.. Tårtställningen fick man låna mot deposition som man så klart får tillbaka.
Vi ska ha en tårta som är på höjden som en pyramid. Hon på brödboden sa att det blir billigare med en som är på längden eftersom det är enklare att göra. Men jag vill ha en klassisk pyramid
jag kollar gärna dreamweddings med :)
tjejer...
jag måste fråga; hur har ni gjort med morgongåva till era blivande??
Ska köpa ett armbandsur till Perra och gravera den på baksidan med nått vackert.
han får ju mig... ;)
Jag har inte fnulat ut det ännu...
åsa
det är klart... :) jag har inte en aning om vad jag ska fixa...
Min blivandwe älskar whiskey så en whiskey provning skulle han uppskatta tror jag...
kanske något att klura på?
Jag bor på nr 58. Det står Larsson och Lillieholm (snart bara Lillieholm) på dörren. Nedre botten kanske jag ska tillägga.
Vad det gäller morgongåva så har jag inte en aning om vad jag ska hitta på.....
Lena
Jag kan ju sms:a mina tel.nr till dig och så kan du ju smsa dom vidare till busig, om det skulle bli problem med att hitta hit på lördag. Anna, Åsa och Lotta tror jag nog hittar hit
har precis pratat med tjejen som ska fixa mitt hår... hon ska göra en provuppsättning nästa vecka på fredag :) och hon vill inte ha mycket betalt heller...
Skitbra. Smsa dina nummer till mig så vidarebefodrar jag dem till busig
Busig snacka om flyt med frissan. Toppenbra. Börjar undra om jag klarar frisyren själv men det borde jag ju.