Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
oj... det var duktigt... själv var jag på jobbet halv 7 idag. var tvungen att fixa ett par saker o sen hem eftersom min son är sjuk...
önskar jag hade tid att gå på morgonen.. men eftersom jag stiger upp kl 5 redan nu så finns det inte tid till sånt...
blir till att snåla med godsaker o onyttigheter istället...
är du ledig idag???
lena>
anledningen att jag frågar är att tompa skickade ett sms om att hans mail/nätverket inte funka... försöker nämligen nå honom men lyckas inte...
Jag är ledig idag men jag kan komma åt min jobbmail hemifrån. Det verkar vara något strul för jag har inte kunnat logga in på hela eftermiddagen idag. Ska ringa Bengan på jobbet och fråga vad som händer. Återkommer snart..
Har pratat med Bengan nu och det är virus i nästan alla system. Därför har vi stängt av alla mailserverar osv för att det inte ska sprida sig innan vi lokaliserat vart det kommer ifrån.
Säger bara en sak.. skönt att vara ledig idag.
ja... rätt dag att vara ledig. =) det är sååååå jobbigt när sånt händer... fast vi är inte så många på vårt kontor men det tar en dag innan man är klar...
lokalisera... tja.. någon som laddat ner nåt dumt kanske. ;)
jaha... mitt förra inlägg åkte fast i ett filter..*konfunderad*
men men... kommer kanske fram någon gång...annars skriver jag igen...*suck*
angel>
vi har bokat fotograf idag... 2300 för 16 kort.... kolla fotografer.com.. Inte farligt tycker jag... med tanke på att de åker till Sigtuna med :D
Det är ju jättebra pris. Allt faller på sin plats nu för oss tjejer. Toppen
Det känns skönt, sak efter annan ordnar sig *pustar*
Fast jag har en känsla av att oavsett vad så blir det en bra dag... Det enda som verkligen kan strula till det är att min m2b inte säger jag... ;)