Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Åsa
Vi satt typ halva natten och diskuterade huset. Vi har räknat på vad renovering och sådant skulle kosta för det är ju inte bara avloppet som ska fixas och det är ju faktiskt rätt så mycket så vi kommer inte att buda högt. Huset är jättemysigt men jag känner att jag måste vara förnuftig också! Så jag får hålla tummarna för dig och Tessan i stället! Fast du får lova mig en sak!!! Om det nu är ni som köper det så måste man ju få komma och titta sen när ni har fixat till allt!!!
Jo vi känner också så, man vill ju inte hamna i en situation som man inte kan ta sig ur sen ekonomiskt. Vi får se helt enkelt jag tycker att han får börja ringa snart...
Har jag berättat om min fotograf som jag har bokat???? Först så bokade jag ju Michael Folmer från Upplands Väsby. Han skulle ha 2200kr för en cd-skiva med ca 50bilder på men nu har jag hittat en annan. Hon håller på och utbildar sig till fotograf och blir klar till sommaren. Hon kommer att fotografera innan vigseln och under vigslen och sedan får vi en skiva med ca 30 bilder, som då är retuscherade, vilket inte Michaels var, för endast 600kr!
Kan det bli bättre eller???? Hon kan vara med efter vigseln också om vi vill det och då kan man fejka brudvalsen och när man skär upp tårtan om man vill ha kort på det, i stället för att hon ska sitta och vänta på det i flera timmar! Har varit inne på hennes hemsida och hon har jättebra bilder! Så om det är någon som vill ha tag på en billig fotograf så är det bara att säga till!
Katta, hon lät ju jätteintressant! Kan du inte maila hennes namn och nummer till mig? Ja jag vet att det är aplänge kvar men va fan :D hon kanske vill ha jobb då också :)
Sitt inte inne nu utannjut av solen och värmen
Kram
Självklart Åsa,
hon heter Laila Sandström och hennes mailadress är: laila_sandstrom@hotmail.com och om du vill se på hennes bilder så kan du gå in på hennes hemsida: studiosandstrom.webhop.org
På midsommardagen åker hon ända från värmland för att fota oss och hon tar inte ens bensinpengar för det. Kan det bli bättre??!!
Vilken tjej! Gud vad roligt. Skönt när allt faller på plats
Åsa
Har du rnigt Laila eller?
Lena
Har du varit till Ikea eller????
Har du ringt till hon som kunde köpa in saker till Orrgården och bett henne köpa in något?
Tänkte höra om dom vill köpa in champagneglas. Sen behövdes det väl t.ex. skålar, flera uppläggningsfat m.m. Man vet ju inte vad dom är viliiga att köpa in, säkert inte mycket.......
Brudar!!!!
Är det någon av er som kan tänka sig att komma hem till mig nästa torsdag kl:19.00. Vi ska presentera en jättebra produkt här då. Jag bjuder på lite kvällsfika till det!
Det skulle vara jättekul om ni kunde komma!
Ha det! Kram på er allihopa!!!
Tack Katta, men jag flyttar nästa helg så jag hinner inte... Du kan ju berätta lite ändå...
Kram Busig
Taru
Vad synd......
Men jag kommer att ha flera träffar så du kanske kan komma en annan gång