Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
He he.. alltså inte Perras klänning utan frack.. såg lite konstigt ut där när jag läste igenom texten. Det blir ibland lite stavfel när man skriver fort och tanken hinner före texten
gud vad kul det låter... jag har fortfarande inte kommit iväg att prova nåt... Tompa fick en super fin svart kostym av mig innan jul... dyr men killar kan ju använda sina kläder mer än en gång... det där med vänner... tja... de är mer intresserade av att berätta om sina taskiga förhållanden än att lyssna på mitt som är bra... En av mina vänninor har lovat mig att följa med när jag ska prova klänning men hennes pojkvän har gjort slut så hon vill inte... så det ser ut som om jag måste åka själv eller ha tompa med mig... fast jag hade ju helst köpt en utan att han hade sett mig i den...
i vilket fall.. kul att du har ordnat klänningar till dina tjejer... hoppas du o perra hittar era kläder snart...
kram
Åhå.. Du och jag skulle kanske kunna åka själva och kolla in klänningar. Jag har ju bil o körkort..
Har du någon idé om vad du vill ha eller?
Jag har ju en liten idé om trumpetärm och lite sagoklänning..
Ja inte är det lätt inte..
låter jättekul!!!!! jag vet att jag vill ha en enkel klänning... har sett några på debenhams som är i min stil... gillar inte spets o rosetter, du vet gräddbakelse stilen... om du känner för det kan vi åka till stan o leta klännningar någon gång... Alltid kul med sällskap o kvinnligt smakråd.. har ju en här hemma som inte är speciellt opartisk...
Kram
Lena!!!!!!
Du sa att din blivande ville hyra sina kläder och själnklart så harjag ju ett tips !!!
Faktum är ju att du precis har varit där, dvs i Kista galleria. Min blivande har hyrt sina kläder där.....
Vet inte vad din blivande har tänkt sig men min ska ha en frock coat och det är så snyggt!!!!!!!!!!
Han hyr hela paketet där (Rolands mode heter butiken tror jag) och betalar typ 1600kr och då är det verkligen med allt!
Jag tycker absolut att ni ska ta er en titt där.....Och visst är Engla en bra butik!
Om du och Busig ska ut på äventyr så får ni gärna höra av er om ni vill ha sällskap ..........Ser fram emot den 17:e
hej angel...
ser oxå fram emot den 17:e... ska bli jätte skoj...
kram
Åhh tack för tipset. Det visste jag inte att det fanns en sån butik där. Engla är oxå helt suverän. Jättetrevlig expedit.
Ja visst vore det ju kul om vi kunde åka in allihopa o kolla klänningar. Det är ju bara bra att få smakråd och lite kvinnlig smak. Min blivande tycker allt är fint och om jag kom i en säck så skulle han gilla det med.. he he
Busig,
när skulle du gifta dig?
Vad har du tänkt dig för klänning?
Lena,
jag har typ tusen frågor till dig........
Jag kan ju spara dom mest komplicerade frågorna till den 17:e....
Visst skulle ni ha buffè? Vad har ni tänkt er för något? Har du tänkt ut hur du ska möblera i Orrgården? Jag antar att du gör som jag med och har barnrummet i det lilla rummet direkt till vänster.
Vi har egentligen bestämt oss för att ha tre rätters till middagen men i förrgår så började jag ändra mig. Det känns som att buffè passar mitt sällskap bättre.
Vart är ni mest sugna på att åka om vi ska titta på klänningar?
Förresten Lena, jag tror att ni ska skynda er lite om ni ska hyra kläder i Kista för jag vet att han var väldigt uppbokad....
Jag har hans nummer nånstans om du vill ringa och höra först vad som finns kvar till pingst.
Kram på er!
Åsa, var har du tagit vägen?
Var länge sen man hörde av dig!!??
Ååhh tack Angel79 Du är en pärla
När det gäller Orrgården så har jag vita tunna gardiner, långa längder som jag tänkte hänga upp i fönstrena så blir det lite mer romantiskt. Vidare så ska jag köpa tyg på Ikea och sy egna vita dukar samt ljusgröna servetter och tallriksunderlägg. Jag har även köpt blockljus i ljusgrönt och vit som jag lägger på ett frostat glasfat på varje bort.
Jag tänkte även göra en brudbåge dagen innan bröllopet av björkris och blommor som jag ställer i entren. Jag ska ha vita tulpaner på varje bord och de där blockljusen. Jag köpte champangeglas i går på Ikea, jättefina faktist som jag tänkte måla med guldfärg våra namn och datum. De kostade 39 kr för 6 st.
Vi ska ha kall buffe och den kommer att bestå av stora smörgåstårtor som man pappa (kock) gör och sedan gör jag minipajer med olika fyllningar, pastasallader, olika spett (kyckling, frukt, grönsaker) Tänkte ha en lite entrerätt som står framdukad så folk samlar sig och sitter ner. Tror jag ska göra en liten toast eller nått på den.
Det var lite tips och du får gärna låna gardiner o dukar o sånt sedan när du gifter dig. (Visst gifter du dig efter mig?)
/Lena