• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • angel79

Lena, har du hittat tyg till gardinerna?
    Annars har jag en katalog (Jotex), där dom har ganska bra priser faktiskt.

• Brud 29/5 2004

Gardin längder har jag redan. En 7-8 par. Det är i tunt tunt vitt tyg. Men jag behöver tyg till vita dukar och ljusgröna mindre dukar samt servetter.

• Brud 29/5 2004

Jotex har en hemsida och om man kollar på gardinlängden Lina så ser de lika ut som mina fast mina är vita och de är var lila.

• Torfan

Rosersbergsbo här...(tidigare sigtuna/märsta)
    blir förhoppningsvis nästa sommar!!!

• callisto79

Jag har krockat vår bil!! Ser framför mig hur det går åt skogen med försäkringen, och vi får stå för alla kostnader, vilket skulle innebära att det inte blir nått bröllop på måånga år.. (lyckades ramma väggen hos bilprovningen när jag övningskörde..) Väggen blev böjd innåt+ att det finns asbest i den(väggen)= säkert svindyrt att åtgärda med tanke på "faran". För att inte tala om bilen.. Den går inte att köra :'( Varför ska jag alltid vara så klantig?! *suck*

• Busig

callisto

det går säkert bra!! försäkringen måste ju täcka sånt...*kram*

• Busig

brud 29/5 o angel

ingen som känner för att shoppa nästa torsdag (skärtorsdag)???

• angel79

Välkommen Torfan!

Busig,
    jag har nog inget särskilt för mig på skärtorsdag.........

Lena,
    du är en ängel!!!!!!!!!!

Lotta,
    hoppas att allt löser sig med försäkringen och bilen!!! Annars har jag en bil till salu

• Brud 29/5 2004

Torfan Välkommen!

Jag är oxå Rosersbergsbo minsann

Åhh jag vill åka åka o handla klänning med er.. snyyyfftt.. Har inte råd just nu. Fast iof kan jag ju hänga med ändå och prova o kolla.

• Brud 29/5 2004

Callisto79. Sabla otur. Har oxå krockat bilar (några gånger faktiskt) och det har gått på försäkringen. Pinsammast var när jag krockade blivande svärmors bil på centralbron. Som tur var så var hon prickfri på 30 med bilförsäkringar (innan jag lånade bilen till jobbet) så hon klarade sig ändå.

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???