• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Brud 29/5 2004

Förresten så tror jag att jag kommer att möbelera som ett E. Vi blir ju rätt många, ungefär 50 st med barnen. Jag ska ha barnrummet till vänster om scenen och där ska jag ha filmvisning, målarhörna och sedan tänkte jag fixa lite kubb och utomhus aktiviteter för de äldre barnen

• angel79

Gud vad snällt av dig Lena!!!
    Jag lånar mer än gärna dina gardiner och dukar. Jag betalar gärna en slant .

Här är numret till Rolands mode om du ville ha det: 08-752 60 80 och priset är 1570kr för allt. Jag tror att han la till en hundring extra sen för att han måste lägga upp byxorna åt min blivande men det är ju ett bra pris iallafall tycker jag.

Förresten, dom här champagneglasen från IKEA, hardu tänkt att alla ska få ett varsitt? Och brudbågen, hur gör du den?
    Som sagt, jag har tusen frågor.......

• Brud 29/5 2004

Champangeglasen blir var sitt. Och man får det alltså som minne ifrån bröllopet. Två flugor i en smäll. Vi har något att bjuda champange i och gästerna får en lite present.

Bågen tänkte jag att man skulle ta något segt trävirke som t ex sälg (heter det så?) och böja till, sedan linda björkris som jag fäster med ståltråd och sedan sticker jag i blommor i den.

• angel79

Lena,
    du har många bra ideér! Jag tar nog efter dig lite Jag hoppas att vi kan hjälpa varandra och komma på flera bra ideér den 17:e. Det är kul att få lite inspiration!

• Brud 29/5 2004

Åhh du är välkommen att norpa vad du vill... hi hi

Jag har en liten idé om att man kan ha antingen en till brudbåge som är lite hjärtformad bakom mig och Perra vid middagsbordet eller så tar man bara där..

Brudslöja måste givetvis ingå i brudbågen.

• Busig

hej angel...

jag gifter mig den 5/6... vad det gäller min klänning... enkel och inte kritvit...;)

Lena; vi har oxå tänkt måla glas som gästerna ska få som minne... Köpte billiga o fina vinglas+champangeglas på Rusta... gav nog 120 kr för 48 glas. Hmmm... nu kom jag på att jag inte har tagit med i min planering det där med brudbåge... vet inte om jag hinner fixa någon heller... Vi ska flytta tre veckor innan vårt bröllop o tiden är knapp känns det som...

Säg till när ni känner för att titta på klänningar... tycker det ska bli superkul...

• Åsa-25

Här händer det grejer :) Tänk vad man missar bara för att man ska gå på kurs och jobba som en tok:D
    Den 17/4 var det fika hos Katta då är jag med va?!

• Brud 29/5 2004

Åhå.. heter hon Katta? Nu är det bara en kvar som jag inte vet vad hon heter... he he

• Busig

Oj... verkar bara vara jag som inte känner någon

Är det någon mer än vi som ska ha engångskameror? Vi har köpt ett par idag men de var ganska dyra.. tänkte att någon kanske kan tipsa oss om billiga...

kram

• Brud 29/5 2004

Jag känner ingen här personligen men namnen har avslöjats efterhand. Bara du kvar busig.. hi hi hi.

Närå du behöver inte alls säga det. Busigt är bra.

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???