Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
"har vi inga ringar i april e jag död" citat från "frugan"
åhå.. så långt ska det väl ändå inte behöva gå.. häng med till Västerås om ni inget hittar.
brud 29/5
Tompa satt här... han bara skrattar.. Tackar för erbjudandet, ska ha det i åtanke om jag inte hittat något innan dess...
brud 29/5
Jag är lite av kontroll freak.... Vill ha allt under kontroll och som sagt... Inte ens en klänning har jag....
Har du funderat på var du ska beställa dina blommor? Jag har varit i Sigtuna och pratat med dem men vill kolla lite med andra med. Har du någon erfarenhet av Interflora här i Märsta?
/ Busig
Jag har tänkt att höra med blomsterlandet uppe vid Eurostop. Tror de är vana att binda brudbuketter. Tänkte beställa vita tulpaner där med till borden. Tror de är hyfsat billiga med.
HJÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!
Jag fick hem cd-skivan med brudmarscher idag. Jag har försökt att lyssna på dom men jag är ju så fruktansvärt överkänslig så jag har ju bara gråtit hela förmiddagen. Nu börjar jag verkligen få panik!!!!!!!
Jag tror inte att jag har berättat om min ångest som jag får så fort jag bara ser en kyrka och nu börjar allt kännas så verkligt när man ska välja brudmarsh och allt. Jag har förvarnat min blivande att det finns risk för att jag inte ens kommer att gå in i kyrkan för att jag har sån ångest men han har lovat att han ska bära mig in i sånt fall.....
Är det bara jag som är så här känslig eller???? Jag vet att jag kommer att gråta hela tiden i kyrkan och det är faktiskt jättejobbigt. Jag behöver erat stöd nu tjejer........
Nej då Angel79. Här har du en till som laddat med vattenfast mascara. Jag kommer att gråta floder. Kan knappt se bröllop på tv utan att börja lipa nuförtiden. Men det är ju bara av ren lycka, att man funnit den man älskar av hela sitt hjärta, att få bli hans fru. Det är så himla stort att jag börjar nästan lipa nu med. :o)
Tror nog att min blivande kommer att fälla en tår eller två. Han är rätt känslig när allt kommer omkring. Vi har varit tillsammans i 12 år så jag har sett såna fina egenskaper hos honom flera gånger.
Kram från Lena
Det kommer nog att gå bra... Tror nog att vi alla känner likadant!! Känner mig gråtfärdig för minsta lilla... Speciellt när man hör fina lugna låtar... Har sådan tur att min bror ska fixa all musik, annars hade jag nog gråtit mig fördärvad vid det här laget....
Kram tjejer...
Jisses. Vi måste verkligen försöka få till en gemensam träff där vi kan gråta ikapp hi hi.. Jag är verkligen glad att jag hittat er här tjejer eftersom jag inte har några nära vänner här där jag bor. Är inflyttad som så många andra och mina nära vänner har jag i stan och längre bort och de börjar spy på mitt prat om bröllopet.
Kramiz från Lena
Lena...
Jag förstår hur du har det, för jag har det likadant... Har inte speciellt många vänner här uppe... De bor 45 mil härifrån och de är inte alls intresserade av mitt prat... På jobbet har de tröttnat sen länge (de som vet)... Tur att man kan "prata" av sig här...
Kram